Testez cosmetice (martie)

Luna trecută am avut timp destul, pentru a continua să testez produse cosmetice pe care le-am cumpărat, sau care mi-au fost oferite în dar. Astăzi, o să vă descriu ce anume am testat și cum mi-au părut produsele pe care le-am folosit. 
Fond de ten ”Revolution Conceal&Define” (F2)
De ceva vreme, folosesc produsele cosmetice decorative ale brandului londonez Makeup Revolution. Sunt extrem de mulțumită de paletele de farduri, care au o pigmentare extraordinară. Plus la aceasta, produsele lor, destul de calitative, pot fi cumpărate la prețuri accesibile. La fel de mulțumită am rămas de corectorul Makeup Revolution, care mi-a părut rezistent, cu o bună acoperire și un preț simbolic. 
Însă, în cazul fondului de ten de la Makeup Revolution aș avea totuși unele obiecții. Eu am decis să cumpăr acest produs, la fel citind recomandările make-up artiștilor, bloggerilor etc. Majoritatea a menționat, că fondul de ten are o acoperire medie și uniformă. E destul de pigmentat și pe potrivește pentru orice tip de ten. Are o textură confortabilă și oferă un aspect mat. Acoperă bine porii și ridurile fine. Ambalajul are un aplicator mare, pentru o dozare perfectă. Rezistent, ușor de aplicat, ce oferă un aspect natural, un ten uniform și o acoperire completă a imperfecțiunilor. 
Mie, din păcate acest produs nu prea mi-a plăcut. Chiar dacă am un ten gras, oricum mi-a părut că fondul de ten prea tare usucă pielea. Acoperirea cu adevărat este medie, dar nicidecum nu pot spune că oferă un aspect natural tenului. În cazul meu, arată ca o mască. Dacă aveți zone mai uscate pe față, fiți sigură că acest produs o să vă evidențieze și mai mult acest lucru. Cu acest fond de ten aveam impresia că pielea nu respiră, e prea încărcată. Eu folosesc acest produs, doar atunci când fac fotografii, sau înregistrez material video. În acest sens, fondul de ten se descurcă minunat. În viața cotidiană, el arată ca o mască pe tenul meu. 
Pudra compactă ”Catrice All Matt Plus Shine Control” (025)
Și cosmetica decorativă de la ”Catrice” mă uimește în ultimul timp. Tot mai multe produse calitative și la prețuri accesibile găsesc la acest brand. De această dată am testat pudra compactă. Ea nu conține ulei, nu încarcă tenul, dar se simte plăcut pe față și matifiază perfect. Pudra are pigmenți ce reflectă lumina, pentru a reda un aspect fresh. Eu am rămas foarte mulțumită de produs. Nu mi-a creat senzații neplăcute. Pudra s-a dovedit a fi destul de rezistentă, cu o bună acoperire, dar fără efect de mască pe față. Practic am terminat produsul, așa că, cu prima ocazie la sigur voi mai cumpăra o asemenea pudră. 
Paleta de farduri ”Catrice The Modern Matt Collection”
Nouă farduri de pleoape perfect aliniate, puternic pigmentate și ultrarezistente. Paleta include o nuanță mată, pentru conturare și un iluminator, pentru definirea perfectă a contururilor feței. Datorită combinației de diverse culori, paleta oferă o varietate de posibilități pentru crearea unui machiaj superb. Nuanțele rose și metalice se potrivesc în special ochilor albaștri, în timp ce nuanțele de violet, ochilor căprui. Fardul de pleoape maro oferă strălucire ochilor verzi. 
Nuanțele mate sunt ideale pentru a fi aplicate în pliul pleoapei. Paleta are o textură pudrată. 
Eu am rămas tare mulțumită de această paletă. Fardurile cu adevărat sunt super pigmentate și se aplică ușor. Acum îmi propun să cumpăr și alte palete din această serie, pentru că, sunt calitative și au un preț simbolic (în jur de 5 euro). 
”Essence Camouflage Matt Concealer” (20)
Corectorul oferă acoperirea și îngrijirea optimă. Cearcănele, roșeața sau orice alte imperfecțiuni ale tenului sunt ușor de camuflat. Corectorul lichid este puternic pigmentat, rezistent la apă și ușor de utilizat datorită aplicatorului practic. 
Nu aș avea multe de reproșat acestui produs. Totuși, dacă ar fi să aleg, aș opta pentru corectorul ”Catrice Liquid Camouflage”. Acesta îmi pare mai calitativ, iar prețul e practic același  
Și ultimul din lista de astăzi, este șamponul ”Ultra Shooting” Dercos, de la Vichy. Da, da, da, eu din nou am cumpărat acest produs. El acționează împotriva senzației de mâncărime, dar și întărește firul de păr sensibil. Este destinat pentru păr normal și gras. Șamponul nu conține sulfați, parabeni, sau silicon. Este hipoalergic. Acționează rapid și întărește firul de păr. Mie mi-a plăcut acest șampon de la prima folosire. Părul rămâne curat, moale și ușor de pieptănat. Nu are miros strident. Nu usucă pielea scalpului, nu provoacă mătreață sau iritații. Dimpotrivă, luptă cu toate aceste probleme. 
Acestea au fost produsele testate luna trecută. Ținând cont, că izolarea forțată continuă, eu voi avea timp destul pentru a încerca noi produse în aprilie. 
La fel, sunt curioasă să aflu, ce produse cometice ați mai testat în ultima perioadă? De care ați rămas mulțumite? Ce ați mai putea recomanda? 
Sănătate și toate bune. 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cafeaua din Portugalia

Pește, fructe de mare și alte vietăți comestibile din Portugalia

Deserturi portugheze