Adio, 2017!


Sărbătorile de iarnă arată diferit în Portugalia, spre deosebire de Moldova. Timpul de afară cu +17 grade, copacii înfloriți și iarba verde, nicidecum nu te duc cu gândul la iarnă. 

Crăciunul și Revelionul l-am petrecut în familie. Eu am optat ca la masa de sărbătoare (de Revelion) să fie ceva specific Portugaliei și ceva ce eu ador - fructele de mare. 

Soțul a zis că are nostalgie după ”bitociki”, iar sora pur și simplu nu percepe sărbătorile de iarnă fără salata ”Olivie”. Zis și făcut! 


Totul am savurat cu un spumant moldovenesc. Iar la desert am avut prăjituri delicioase și jeleu. 

Am spus adio anului 2017 într-o atmosferă liniștită, privind filme la TV.  Și pentru că am fost cuminte în acest an, am găsit o mulțime de cadouri sub Pomul de Crăciun. De aceea, le mulțumesc din suflet celor dragi pentru darurile oferite. 

Pentru mine anul 2017 a fost un an diferit, cu schimbări majore. În același timp, a fost un an în care am cunoscut oameni noi, am învățat lucruri noi și am obținut experiență. Sper din suflet, ca anul 2018 să fie unul favorabil, iar familia, prietenii, colegii și toți oamenii pe care îi cunosc, să fie sănătoși și să realizeze în acest an totul ce au planificat. 

La mulți ani, dragii mei :) 


Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cafeaua din Portugalia

Pește, fructe de mare și alte vietăți comestibile din Portugalia

Deserturi portugheze