La scăldat!

Anul 2018 l-am început cu scăldatul. Împreună cu familia și finii noștri am decis, ca de 1 ianuarie să mergem la plaja Praia da Rocha (Portimao) și să facem o baie în ocean.

În multe țări europene, există o astfel de tradiție, de a se scălda în mare, ocean, sau lac, în prima zi a noului an.


Temperatura apei în ocean era de +14 grade, la fel ca temperatura de afară. A fost destul de revigorant și extrem de vesel. Oamenii care făceau o plimbare la plajă ne priveau pur și simplu uimiți și șocați de la mal.


 Am sărit în valurile oceanului și simțeam cum frigul mă cuprinde. Când am ieșit din apă, nu-mi simțeam tălpile. Pentru a ne încălzi am luat izvar, pe care l-am pregătit dimineața și care a mers perfect după o baie răcoritoare.

Ca de altfel și zeama, pe care am mâncat-o cu plăcere la prânz, când am ajuns acasă.

Așa am început anul 2018, cu un cer senin, cu soare blând, cu oameni dragi alături și cu gânduri bune la cei dragi din Moldova.

Vă cuprind cu dor și vă doresc un an bogat în evenimente frumoase.

Comentarii

  1. Foarte interesant, Marina. Eu am avut ocazia sa ma scald in decembrie, ce-i drept, nu in ocean, ci in Marea Ionica. Respect pentru curaj. Brrrrr.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cafeaua din Portugalia

Pește, fructe de mare și alte vietăți comestibile din Portugalia

Deserturi portugheze