Izolați la domiciliu

Deja am revenit la muncă. Cele două săptămâni cât am stat acasă în izolare au trecut. Dar noi zilnic ne găseam diferite ocupații, pentru a nu ne plictisi. 
Pe lângă făcut mâncare, ordine și lecții cu copilul, am experimentat diverse activități utile, haioase și extrem de interesante. 
În această perioadă am reușit să găsesc timp pentru lectură, vizionarea filmelor și sport. 
 
Ne-am relaxat ascultând muzică și dansând prin casă. 
Fiind în izolare nu am uitat nici de felul în care arătăm. Așa că, am organizat un adevărat salon de frumusețe. Manichiură, pedichiură, proceduri cosmetologice, tunsori. 
Izolarea mi-a oferit timp destul pentru a scrie articole pe blog. 
Am continuat să testez produse cosmetice și să experimentez cu machiajul. 
S-a dublat și timpul petrecut pe net și la bucătărie. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
În timp de 14 zile am reușit să încercăm și lucruri noi. Spre exemplu, am experimentat cu grădinăritul. 
 
 
Iar soțul în general a decis să învețe a cânta la chitară. Și deja pot spune că are unele progrese. 
Pentru că suntem curioși din fire, am decis să experimentăm și cu diferite deghizări. Chiar dacă asta ne-a costat nervi și o oră de pregătire. 
 
Ne-am pus în funcție și partea artistică: am confecționat castele din carton, am pictat și am participat în jocuri intelectuale. 
 
 
 
Timpul a trecut rapid și plăcut alături de cei dragi. În cazul în care continuați să stați acasă izolați, încercați să nu vă stresați și să nu disperați. Găsiți ocupații potrivite pentru d-voastră. Acum aveți ocazia să dormiți mai mult, să citiți o carte, să dezvoltați o anumită idee, pentru care nu prea ați avut timp până acum. Important să aveți răbdare și multă sănătate. Totul neapărat va fi bine.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cafeaua din Portugalia

Pește, fructe de mare și alte vietăți comestibile din Portugalia

Deserturi portugheze