Testez cosmetice (aprilie)

În luna aprilie am reușit să testez câteva produse cosmetice, unele din ele le-am folosit repetat, altele le-am descoperit pentru prima dată. Pot doar să spun, că tot ce am utilizat în luna aprilie mi-a plăcut. Acum să vă fac o scurtă și rapidă descriere. 
Să începem cu vopseaua de păr. Nu mai puteam aștepta până se deschid frizeriile.
Așa că, am mers la supermarket și analizând câteva minute rafturile, tipurile de vopsea, am ales ”L`Oreal Paris Excellence Cream” (7.3)
Pot să vă spun, că am rămas plăcut surprinsă de alegere. Într-o singură cutie veți găsi tot de ce aveți nevoie: vopsea, oxidant, șampon, mănuși de protecție și mască pentru păr. Produsul are textura cremei, astfel nu se scurge, este ușor și plăcut la aplicare. Drept rezultat veți avea o acoperire impecabilă și de durată a firelor albe. Părul este bine protejat, hrănit și revigorat datorită noii formule de îngrijire profundă.
Am obținut o culoare intensă, de care am rămas extrem de mulțumită. 
Nu uitați! Înainte de folosire, citiți cu atenție prospectul. Produsul nu este destinat persoanelor sub 16 ani. Un test alergenic al pielii este necesar cu 48 de ore înainte de aplicarea vopselei, chiar dacă în trecut ați mai utilizat acest tip de produse. În cazul unei reacții în timpul aplicării, ca de exemplu înțepături intense, iritații, sau senzații de usturime pe scalp, clătiți imediat și opriți utilizarea. Dacă aveți dificultăți în respirație, solicitați imediat ajutor. Înainte de a vopsi din nou, consultați un medic. 
Un alt produs pe care l-am încercat pentru prima dată a fost ”BB Shot Mask”, de la Erborian. Este o mască din bumbac, ce oferă un aspect de ”piele de bebeluș”. Aceasta hidratează și uniformizează textura pielii, adăugând luminozitate tenului. Masca minimizează aspectul imperfecțiunilor, iar pielea pare mai frumoasă, cu un finiș catifelat. Chiar dacă a fost un efect de scurtă durată, mie mi-a plăcut foarte mult produsul. Pielea cu adevărat arăta mai fresh, mai netedă și mai strălucitoare. 
O altă mască din bumbac pe care am testat-o, a fost ”Refreshing Face Mask Citrus”, de la Cafe Mimi
Compoziția bogată a măștii hidratează intens pielea, îmbunătățește tenul și elimină urmele de oboseală. Extractul de citrice protejează pielea de deshidratare. 
În general, Vitamina C elimină bacteriile, tratează erupțiile și conferă un aspect radios al tenului, face pielea mai curată și mai clară. 
Următorul produs nu este ceva nou pentru mine. Îl cumpăr periodic, pentru că îmi place efectul. Este vorba de ”Sebium Pore Refiner”, de la Bioderma. 
Serul concentrat, este recomandat pentru tenul gras, mixt, cu imperfecțiuni. Complexul biologic al produsului, reglează calitatea sebumului, care previne înfundarea porilor și limitează formarea defectelor. Acidul agaric, un astringent puternic, reduce dimensiunea porilor și redefinește textura pielii. Antioxidanții păstrează strălucirea naturală a tenului. Astfel, acest concentrat corector îmbunătățește aspectul pielii. Textura devine mai fină, mai uniformă și mai curată, iar porii sunt reduși și mai puțini vizibili. Produsul este hipoalergic, non-comedogenic și fără parabeni. De cele mai multe ori, folosesc acest ser înainte de aplicarea machiajului, pentru o mai bună uniformizare a tenului.  
Și ultimul din lista de astăzi, este un mini dispozitiv de curățare a tenului, care m-a costat doar 2 euro.
Chiar dacă nu este un aparat profesionist, acesta curăță foarte blând tenul și îndepărtează destul de bine excesul de sebum, celulele de piele moartă și urmele de machiaj. Așa că, de ceva timp nu mai folosesc scrub-urile, ci acest mic dispozitiv inofensiv. 
Astea au fost produsele testate în luna aprilie. Sunt extrem de mulțumită de calitatea și efectul lor, așa că, neapărat voi continua să le folosesc mai departe. 

P.S. Înainte de utilizarea produselor cosmetice, vă recomand să faceți o consultație la dermatolog sau cosmetolog, pentru a afla ce tip de ten aveți, ce probleme are pielea și ce se recomandă pentru tratament. 
Important: Orice produs nou pe care doriți să-l folosiți, trebuie să treacă testul anti alergic. 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cafeaua din Portugalia

Pește, fructe de mare și alte vietăți comestibile din Portugalia

Deserturi portugheze