Testarea produselor anticearcăn

Anticearcănul este un produs cosmetic destul de important în machiaj. Acesta are de regulă o acoperire lejeră și are rolul de a acoperi cearcănele. În prezent există o varietate destul de mare a acestor produse. Unele din ele se descurcă destul de bine cu rolul de a acoperi imprefecțiunile și în același timp de a oferi luminozitate ochilor. Altele, din păcate, nu oferă un rezultat scontat și chiar usucă pielea din jurul ochilor. Eu am câteva anticearcăne pe care le-am testat și astăzi voi face o descriere a acestor produse. 
Zona delicată a ochilor are nevoie de o textură fină, pe care să o poți întinde fără să iriți pielea. De aceea, personal pentru mine, cel mai potrivit anticearcăn rămâne a fi cel cu o formulă fluidă (plus la aceasta am și tenul gras). În acest sens voi evidenția două produse care îmi plac. Primul este - ”High Coverage Concealer Natural Finish” de la Sephora. Acesta acoperă destul de bine imprefecțiunile, netezește conturul ochilor, nu usucă pielea și oferă un rezultat foarte natural. Plus la toate, are particule ce oferă luminozitate pielii din jurul ochilor. 
Cel de-al doilea anticearcăn pe care îl prefer este ”High Coverage Concealer Liquid Camouflage”, de la Catrice. Acesta la fel are o formulă fluidă. Se aplică ușor, oferă o acoperire mare și de lungă durată. La preț este destul de accesibil. 
Următorul anticearcăn este în topul preferințelor multor beauty bloggeri. Este vorba despre ”Instant Anti-Age Rewing” de la Maybelline. Eu totuși nu l-am clasat atât de sus. Chiar dacă este un produs unic în felul său, mă refer aici la modul lejer de aplicare, plus are o acoperire bună și preț accesibil, totuși nu este un anticearcăn de durată. Peste ceva timp produsul se strânge în ridurile de sub ochi. Iar odată aplicat, anticearcănul se oxidează și oferă o guloare gălbuie zonei din jurul ochilor. Și plus la toate, anume acest burete ce se folosește pe post de aplicator, este imposibil de igienizat. Deci pentru mine, nu este un produs adorat. Sorry ;) 
Următoarele 3 sunt: ”Corector Stick Photo Ready”, de la Revlon, ”My Perfect Colour Concealer Stick” (anticearcăn cumpărat de la Primark) și ”Highlight Lowlight Face Contour Duo”, de la Sephora (chiar dacă acesta nu este un anticearcăn, dar e un produs destinat pentru conturarea și iluminarea feței, totuși, eu utilizez partea highlight anume pe post de corector. În opinia mea, acesta mai bine acoperă imprefecțiunile, decât oferă luminozitate tenului). Toate cele 3 produse sunt destul de consistente. Sunt ceva mai dure în aplicare, ținând cont că sunt anticearcăne în stick. Oferă o  acoperire densă, ce deseori este mai vizibilă. Doar că, ele nu sunt tocmai rezistente și nu acoperă atât de bine cearcănele. Cel puțin în cazul meu nu a funcționat. 
În cazul în care doriți ca un anticearcăn să reziste o zi întreagă, se recomandă ca după aplicarea produsului, să folosiți un strat fin de pudră. Și nu uitați, că orice produs trebuie să-l alegeți în dependență de tipul d-voastră de ten. Unele corectoare sunt destinate tenului sensibil și uscat, altele tenului gras sau normal. Totodată, există o multitudine de anticearcăne care pe lângă funcția de acoperire a imperfecțiunilor, au rolul de hidratare, iluminare sau îngrijire a zonei din jurul ochilor. Nu este neapărat ca produsul să fie unul scump. Din câte puteți vedea, există și corectoare destul de bune la prețuri mici. Informați-vă, alegeți textura și nuanța potrivită pentru d-voastră. Succes. 


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cafeaua din Portugalia

Pește, fructe de mare și alte vietăți comestibile din Portugalia

Deserturi portugheze