Hai cu 2019!

Am început 2019 destul de vesel și sper ca tot anul să fie doar cu emoții pozitive. În Portugalia, în prima zi a anului, tradițional cei mai curajoși se scaldă în ocean. Anul trecut am respectat tradiția, însă în acest an am decis să stau deoparte. Era totuși prea frig pentru mine. Nu am avut curaj pentru a înota în ocean. Afară erau 16 grade, iar temperatura apei nu depășea 12 grade. Dar pentru mine și vara oceanul este rece, când temperatura apei are 20-22 de grade. 
 
Până la urmă în valuri s-au aventurat soțul, finul și fiii acestuia. 
 
Băieții s-au distrat de minune. Au ieșit din apă zgribuliți de frig, dar fericiți. Să nu înghețe definitiv, le-am pregătit câte un pic de izvar, care era fierbinte și a mers de minune după o asemenea scăldătoare. Anul viitor sper să-mi fac curaj și eu pentru o baie în ocean. 
Bine ai venit 2019! 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cafeaua din Portugalia

Pește, fructe de mare și alte vietăți comestibile din Portugalia

Deserturi portugheze