Hoinărind prin muzeu

În muzeul din Portimao cunosc deja fiecare colțișor. L-am vizitat în lung și în lat. Dar, de fiecare dată când este o nouă expoziție, nu pierd ocazia și merg neapărat la muzeu. De această dată am prins două expoziții. Prima a fost dedicată locurilor, peisajelor și călătoriilor, iar cea de-a doua sportului. 
Am admirat cu plăcere tablourile pictate în diferite stiluri, dar și alte exponate prezentate, unele cu o vechime de sute de ani. 
 
 
 
 
 
 
Cea de-a doua expoziție a fost ”Sportul în filatelia portugheză”. Am văzut sute de mărci poștale cu tematică sportivă. 
 
 
Totodată am aflat că, în 1899 în Portugalia a fost emisă prima marcă poștală cu tematică sportivă. 
De atunci, practic în fiecare an în Portugalia erau emise mărci care aveau ca temă sportul. 
 
 
 
Aici au fost prezentate și diverse mărci jubiliare, sau dedicate unui anumit sportiv care a obținut rezultate remarcante. 
 
 
 
 
Evident că, dacă vorbim despre Portugalia, unul din primele lucruri la care ne gândim este fotbalul. Astfel, acestui tip de sport este dedicat un loc aparte și printre mărci. 
A fost interesant și informativ. Vă recomand cu drag să mergeți la muzeu. Mereu veți găsi ceva captivant și veți afla ceva nou. 






Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cafeaua din Portugalia

Pește, fructe de mare și alte vietăți comestibile din Portugalia

Deserturi portugheze