Testez cosmetice (decembrie)

În luna decembrie am reușit să testez câteva produse noi de machiaj. Iar astăzi o să vă descriu amănunțit ce mi-a plăcut și ce nu mi-a plăcut la acestea. Iată lista mea: 
1. De ceva timp tot îmi doream să procur acest corector Fit me! de la Maybelline New York. Am citit multe comentarii pozitive și am zis să-l testez și eu. Acesta acoperă imperfecțiunile tenului și iluminează zona ochilor. Are un finisaj natural, o textură lejeră ce nu astupă porii, nu încarcă pielea și îi permite să respire liber. Produsul nu este comedogenic, nu conține parfum sau uleiuri. Este perfect pentru un machiaj de zi. Totuși, acest corector nu este foarte rezistent și nu acoperă foarte bine imperfecțiunile mai evidente. Respectiv, nu este tocmai potrivit pentru un make-up de seară. În rest, pentru utilizare cotidiană, fără excese, este impecabil. 
2. Un alt produs de la Maybelline pe care l-am testat luna trecută a fost SuperStay Ink Crayon. Acest ruj creion este ceva excepțional. Produsul are o textură lejer cremoasă, cu pigmenți saturați, care oferă buzelor un aspect mat și seducător. 
Nu-mi pot explica, cum un ruj cremos și hidratant, după aplicare pe buze devine mat și are o persistență de lungă durată. Eu mi-am ales nuanța cu numărul 15 - Lead the Way. Sunt convinsă, că această culoare s-ar potrivi oricui. Plus la toate, rujul se aplică ușor și are un miros plăcut. 
3. Mascara L'Oreal Paris Paradise Extatic Black - este un rimel care oferă volum, alungire și definire genelor. Produsul are o formulă ultra-cremoasă, infuzată cu ingrediente naturale. Ulei de ricin și ulei de argan pentru îngrijire și stimularea creșterii genelor. Apă de albăstrele și vitamina E pentru protejarea genelor. Perie în formă de clepsidră cu peri catifelați din fibre, pentru o aplicare ultra-senzorială. Până aici totul bine și frumos. Mascara cu adevărat oferă un super volum. În acest sens obiecții nu am. Dar, după părerea mea, trebuie să aveți ceva îndemânare la aplicarea rimelului, pentru că, peria este destul de mare și riscați să lăsați urme de produs pe toată pleoapa. Plus la aceasta, spre sfârșitul zilei, la fel aveți șansa de a găsi urme de rimel sub ochi. În opinia mea, L'Oreal are rimeluri mult mai reușite decât acesta. 
4. Perfect Mat Lipstick Artdeco. Rujurile de la Artdeco sunt printre preferatele mele de mai mulți ani. Sunt destul de calitative, mereu au o gamă variată de culori și sunt foarte rezistente. Așa că, acest ruj nu a fost o excepție. Produsul are o textură cremoasă, dar nu usucă buzele, se aplică ușor și accentuează frumos buzele. Oferă o pigmentare intensă, efect mat și rezistență de lungă durată. 
5. L'Oreal Paris Color Riche - este un ruj cremos, ce hidratează și îngrijește buzele. Nu m-a dat pe spate acest produs. L'Oreal are o mulțime de rujuri mult mai reușite decât acesta. Unicul lucru pentru care nu-l voi utiliza în continuare, este culoarea. ”Toasted Almond” - se pare că nu este tocmai nuanța mea. 
Acestea au fost câteva din produsele noi pe care le-am testat luna trecută. Sunt curioasă să aflu dacă folosiți ceva din această listă și ce părere aveți despre produsele pe care le-am descris mai sus. 
Toate bune ;) 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cafeaua din Portugalia

Pește, fructe de mare și alte vietăți comestibile din Portugalia

Deserturi portugheze