Noutățile primăverii

De regulă, în luna martie în magazine sunt promoții finale. Eu nu am putut rata această ocazie și am cumpărat câteva produse cosmetice pentru îngrijire și produse de machiaj. Am reușit o bună parte din acestea deja să le testez, respectiv astăzi vin cu câteva impresii.
Haideți să începem cu produsele de îngrijire. Și anume cu două produse de la Sephora. În primul caz este vorba despre ”Grapefruit Creamy Scrub”. Acest produs are particule destul de fine, care curăță delicat și în profunzime porii, elimină celulele moarte și uniformizează textura pielii. Exfoliantul are un miros plăcut și se potrivește de minune atât pentru ten gras, cât și pentru ten uscat. În cel de-al doilea caz, este vorba despre ”Instant Coconut Hair Mask”. Sinceră să fiu, nu am avut mari așteptări de la această mască. Dar m-am înșelat. Este minunată. Aceasta întărește firul de păr și îi oferă strălucire. Produsul conține ulei de cocos, ce repară și hrănește părul. Pot să zic că, după aplicarea acestei măști, părul meu a devenit mult mai moale, fin și ușor de aranjat. Ambalajul este destul de practic și comod. 
Un alt scrub pentru față pe care l-am testat în această perioadă a fost ”Skin Moisturizing Scrub Cream for Normal/Combination Skin”, de la Bioten Elmiplant. Am cumpărat acest exfoliant, pentru că ador combinația de miere și sâmburi de caise. Produsul s-a dovedit a fi destul de delicat și hidratant. Acesta nu doar exfoliază celulele moarte, excesul de sebum, dar și curăță bine porii. Conține 100% ingrediente naturale (cel puțin așa ne asigură producătorul). 
Următorul scrub (am scris cândva că le ador) de această dată pentru corp. Este unul din preferatele mele. L-am adorat și mai mult pentru că, acesta conține ulei de cătină. Și eu sunt înnebunită după cătină. Este vorba despre ”Bio Body Srub” de la Planeta Organica. În descriere, se menționează că, uleiul de cătină vitaminizează puternic, regenerează și întinerește pielea. Încetinește procesele de îmbătrânire ale pielii, conferă elasticitate și fermitate. Eu sunt gata să cumpăr acest produs nu doar pentru beneficiile sale, dar și pentru mirosul incredibil. 
 
 
Un nou timp de mască pe care am testat și mi-a plăcut a fost ”Eye Tissue Mask”, de la Garnier. Este o mască pentru ochi, cu apă de nucă de cocos și acid hialuronic. Este o mască cosmetică de hârtie (mască șervețel). Aceasta are rolul de a reduce ridurile din zona ochilor, cearcănele și de a oferi o hidratare intensă. Pentru o răcorire și un efect vizibil, se recomandă de a păstra masca în frigider. Odată aplicată, masca trebuie să acționeze 15 minute. După îndepărtarea produsului, puteți masa delicat pielea, sau puteți îndepărta excesul de produs cu un disc demachiant. 
Creama pentru mâini este de nelipsit. De această dată, produsul mi-a fost livrat. Este vorba de crema de la Бархатные ручки. Produsul conține unt de cacao, glicerină, ulei de olive și alte ingrediente importante și benefice. Crema previne uscarea pielii pentru o perioadă lungă de timp, restabilește celulele pielii și elimină iritarea. Pentru mine este perfectă. O folosesc în fiecare seară, înainte de somn. 
Din produsele de machiaj, am ales câteva de la Sephora. În primul caz este vorba de ”Rouge Mat” (M04), cu o nuanță de roz pal. Un ruj  destul de pigmentat, foarte plăcut, cu miros de zmeură. Chiar dacă este un ruj mat, acesta nu usucă buzele, dimpotrivă le lasă destul de hidratate pe parcursul zilei. Din păcate însă, produsul nu este foarte rezistent.
În al doilea caz este vorba de fardul de pleoape ”Colorful Duo Eyeshadow” (Matte/Shimmer) (Queen of Hearts n.12). Am ales nuanța de roz, care de altfel și este mată, și nuanța de bronz, ce conține shimmer. Din nefericire, fardul de culoare roz este un dezastru total. Nu este deloc pigmentat, este pur și simplu inutil. În schimb nuanța bronzului este minunată. Extrem de pigmentată, cu o strălucire intensă și destul de rezistentă. 
Ultimul produs de la Sephora, mi-a fost oferit drept cadou. Este un ”Blush and Luminizer On the Go Stick”. Chiar dacă nu sunt fana fardurilor de obraz cremoase în stick, acest produs mi-a plăcut. Este destul de pigmentat, se aplică ușor și este foarte comod. Îl puteți purta cu voi peste tot. Nuanța de roz, va oferi tenului d-voastră o luminozitate și prospețime. Recomand cu mare drag. 
Ținând cont, că demult nu am cumpărat niște pensule pentru machiaj, am optat pentru două/patru (acestea sunt duble) de la H&M. Le-am cumpărat la un preț promoțioal destul bun și sunt extrem de mulțumită, pentru că, acestea s-au dovedit a fi foarte calitative. O pensulă este pentru machiajul feței, iar cea de-a doua este și pentru față, și pentru machiajul ochilor. 
La fel, am decis să iau și un burete pentru mahiaj, tot de la H&M. Acesta este destul de calitativ, are o textură, culoare și o formă plăcută. Dar evident, nu poate fi comparat cu fostul meu Beauty Blender. Mai bun ca el, nu am găsit încă nimic. 
La final am lăsat oja. De mulți ani preferatele mele sunt ojele de la Golden Rose. Am o multitudine de nuanțe, de la cele mai aprinse, la cele mai liniștite. De această dată am optat pentru o culoare mai gingașă, un roz pal. Oja nu costă o avere, respectiv este de înțeles de ce nu se păstrează mult timp pe unghii. Dar îmi place că astfel, poți să-ți schimbi mai des nuanța ojei, stilul și poate chiar dispoziția. 
Cam astea au fost produsele cosmetice cumpărate și testate recent. Sper, că ați primit o informație utilă. Eu între timp am pus ochiul pe alte câteva produse, pe care le voi testa curând. Așa că, nu ratați postările mele. Toate bune. 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cafeaua din Portugalia

Pește, fructe de mare și alte vietăți comestibile din Portugalia

Deserturi portugheze