Top 10 produse cosmetice de îngrijire în 2018

După postarea cu ”Top 10 produse de machiaj în 2018” (http://marinapin.blogspot.com/2019/01/top-10-produse-de-machiaj-in-2018.html) am decis să fac și un top al produselor de îngrijire pe care le-am testat anul trecut și de care am rămas mulțumită. În capul listei pentru 2018 am tocmai 3 produse de la compania germană ”Janssen Cosmetics”. 
1. ”Clarifying Cleansing Gel” (Oily Skin) - Janssen Cosmetics - Este un gel ce curăță foarte delicat și profund tenul. Se aplică ușor pe față și se clătește cu multă apă. Produsul nu usucă și nu irită pielea, cum o fac de regulă multe geluri care sunt destinate tenului gras. După spălare îți lasă o senzație plăcută de prospețime și piele catifelată. 
2. Imediat după aceasta folosesc loțiunea tonică ”Purifying Tonic Lotion” (Oily Skin) - Janssen Cosmetics. Produsul curăță în profunzime porii, restaurează echilibrul pielii și calmează iritațiile. Loțiunea nu conține alcool, nu usucă tenul, este destinată pentru tip de piele grasă, sensibilă și problematică. 
3. ”Aquatense Moisture Gel” (Dry Skin) - Janssen Cosmetics. Este o cremă superbă, care are un miros atât de plăcut. Chiar dacă este destinată pentru piele uscată, se potrivește de minune și pentru ten gras, deoarece produsul are o textură ușoară și nu încarcă pielea. Oferă o hidratare de lungă durată și îmbunătățește structura pielii. Crema poate fi aplicată pe față, gât și decolteu, după demachiere, dimineața și seara. Se combină perfect cu orice cremă de îngrijire, dar poate fi utilizată și independent. 
4. Pentru îngrijirea părului, în 2018 favoritele mele au fost produsele de la ”Natura Siberica”. ”Royal Berries Shampoo” și ”Wild Siberian Juniper Shampoo” - aceste produse spală bine părul, îl regenerează și reglează producția de sebum. Oferă volum și strălucire părului. 
5. ”Oblepikha Conditioner” la fel de la Natura Siberica, este balsamul pentru păr pe care l-am descoperit în urmă cu câțiva ani și care continuă să rămână preferatul meu.  Este un produs ce oferă hidratare, nutriție și regenerare. Uleiul de cătină pe care îl conține acest balsam, oferă rezistență și strălucire părului. 
6. ”Shower Gel Velvet Skin”, de la compania ECO Laboratorie - cu un miros incredibil de struguri. Este un gel de duș atât de plăcut. Are o textură ușoară. Hidratează bine pielea. Calmează iritațiile. După spălare, pielea rămâne catifelată. Nu mă pot opri și de fiecare dată cumpăr acest produs, chiar dacă în paralel mai testez și alte geluri de duș. 
7. ”Moisturising Hand Cream With Avocado Oil”, de la Oriflame. Am încercat până acum o mulțime de creme pentru mâini. Unele mi-au plăcut mai mult, altele mai puțin. Această cremă spre exemplu a fost peste tot cu mine în 2018. Ea oferă o bună hidratare, datorită uleiului de avocado. Astfel pielea se menține moale și netedă. Se îmbibă rapid. Nu este lipicioasă. Are un miros foarte plăcut. 
8. ”Reviving Foot and Leg Gel”, de la Avon - un gel revigorant cu ulei de mentă. Acesta calmează, catifelează și reîmprospătează picioarele obosite. Produsul se absoarbe rapid în piele și oferă o senzație de răcorire. Pe timp de vară a fost foarte util acest gel. 
9. ”Organic Cinnamon & Honey Body Scrub”, ”Organic Coffee & Sugar Body Scrub” ”Organic Mango & Sugar Body Scrub” de la Organic Shop. Sunt scruburile preferate în 2018 și pe care cu plăcere le voi folosi și în acest an. Deocamdată sunt cele mai bune pe care le-am testat. Se aplică perfect, particulele abrazive masează destul de bine corpul, lăsând pielea netedă, iar mirosul este incredibil. Toate cele trei scruburi pe care le-am testat (cafea, miere și mango) mi-au plăcut. 
 
 
10. ”Kiss Me Gloss” de la Sephora - chiar dacă este un luciu de buze de tip roll-on, eu îl percep mai mult ca un balsam, ce oferă o bună hidratare și doar un pic de nuanță. Nu este lipicios, se aplică uniform și are o aromă plăcută. 
Cam astea au fost produsele cosmetice de îngrijire de care am rămas satisfăcută anul trecut și pe care le recomand. Dar vă reamintesc că, orice produs cosmetic procurat, trebuie pentru început testat pe o porțiune mică de piele, pentru a exclude reacțiile alergice. Toate bune ;)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cafeaua din Portugalia

Pește, fructe de mare și alte vietăți comestibile din Portugalia

Deserturi portugheze