Înnebunită după gelurile de duș

Din toate produsele pentru îngrijire, gelurile de duș sunt preferatele mele. Îmi place să încerc diverse produse, cu diferite mirosuri. Am câteva geluri favorite. 
Iar cel mai căutat miros în ultimul timp este cel de struguri. Pur și simplu ador această mireasmă. Să știți că, nu foarte multe companii au asemenea geluri de duș. Cel puțin eu nu am găsit multe mărci, care ar avea asemenea produse cu miros de struguri. Iată care sunt favoriții mei la acest capitol. 
Primul în top este ”Shower Gel Velvet Skin”, de la ECO Laboratorie. Acest produs îl cumpăr pentru a treia oară. Nu mă pot sătura de mirosul minunat de struguri. Gelul are o textură plăcută, oferă o prospețime de lungă durată și lasă pielea catifelată. Este unul din puținele produse pe care le cumpăr repetat. Periodic mai fac o pauză și schimb gelul, pentru ca să nu mă satur repede de el. 
Un alt gel de duș, dar același miros de struguri. Vă spuneam că am o pasiune aparte pentru poamă :) ”Johnson's Body Care Vita-Rich Revitalizante” - oferă o îngrijire corporală perfectă. Produsul conține ulei din semințe de struguri și oferă o hidratare de lungă durată. 
Struguri am găsit și în alte două geluri de duș: ”Gel-Peeling Tonifiant”, de la Viorica Cosmetics și ”Discover Tuscan Sunset”, de la Oriflame. În cazul primului produs, acesta hidratează bine pielea, și elimină celulele moarte ale pielii. Iar cel de-al doilea gel de duș, conține un pH echilibrat, curăță bine corpul și lasă o aromă plăcută de strugure. Totuși, acestea nu fac foarte multă spumă și mirosul de struguri este mai puțin intens, decât la gelurile de duș anterioare. 
 
Atunci când decid să fac o pauză de la atâta poamă pe metru pătrat, aleg alte geluri de duș. Printre favoriți se mai regăsesc: ”Go Fresh” de la Dove. Am folosit mai des gelul cu miros de castravete, dar acum am decis să testez și cel de pere cu aloe vera. Acesta este nutritiv, are o textură cremoasă, cu o formulă ușoară, hidratantă și răcoritoare. După spălare, pielea rămâne catifelată și fină. 
Și ultimele din această listă sunt gelurile de duș de la ”Palmolive”. Recunosc că, am cumpărat mai multe produse, fiindcă le-am găsit la reducere. Pot să spun că, practic toate gelurile de duș de la Palmolive au mirosuri superbe. Varietatea este atât de mare, încât fiecare își poate alege ceva pe măsură. Unele produse au o consistență mai cremoasă și un miros mai puțin intens, altele au o textură mai ușoară și cu miros destul de savuros. Acestea curăță delicat pielea, o hidratează și oferă o bună prospețime. Sunt la un preț destul de accesibil. 
 
Cam astea au fost gelurile de duș pe care le prefer la moment. Vă doresc la toți o îmbăiere plăcută ;) 


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cafeaua din Portugalia

Pește, fructe de mare și alte vietăți comestibile din Portugalia

Deserturi portugheze