Weekend activ

Zilele trecute am avut parte de un weekend activ. În orașul Portimao, Portugalia au fost organizate o serie de evenimente, atât pentru localnici, cât și pentru turiști. Astfel, am reușit să merg la unele din ele. În primul rând, am mers să privesc Turneul Internațional de Gimnastică Ritmică.


Până acum, doar la televizor am avut ocazia să urmăresc asemenea evenimente sportive. În realitate, este și mai frumos acest gen de sport. Am primit o plăcere enormă.






Sâmbătă, 19 mai, am ajuns și la aniversarea celor 10 ani ai Muzeului Portimao. Cu această ocazie a avut loc inaugurarea unei expoziții ”Oamenii pământului și ai mării”. În cadrul acesteia, vizitatorii au admirat lucrurile ce țin de evoluția orașului Portimao, ocupațiile de cândva a localnicilor și transformarea fabricii de sardine în muzeu.












  

La fel, autoritățile au pregătit un tort aniversar și un concert pentru toți cei prezenți. Tot în această zi, am reușit să urmăresc și Campionatul Mondial Formula 1 pe apă. 


Cele mai rapide bărci s-au întrecut pe râul Arade din Portimao. E incredibil să vezi, ce viteză pot atinge aceste ambarcațiuni performante, de mici dimensiuni. 





Marele Premiu al Portugaliei la această competiție, a fost câștigat de către americanul Shaun Torrente, membru al echipei din Abu Dhabi. 


Sfârșitul săptămânii s-a încheiat cu o plimbare și admirearea navelor turistice. 



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cafeaua din Portugalia

Pește, fructe de mare și alte vietăți comestibile din Portugalia

Deserturi portugheze