Pe cine aș vota la Eurovision 2018


Săptămâna viitoare, la Lisabona va avea loc Eurovision Song Contest 2018. În total la concurs participă 43 de țări. Marți, 8 mai se va desfășura prima semifinală, iar în scenă vor urca 19 participanți. Cea de-a doua semifinală va avea loc la 10 mai. De această dată, vor fi 18 țări participante.
Franța, Spania, Germania, Marea Britanie, Italia și țara gazdă Portugalia sunt calificate direct în finala Eurovision Song Contest 2018, ce se va desfășura la 12 mai. Eu am ascultat toate piesele participante la concurs și am decis să fac un top 10 al melodiilor care mi-au plăcut. (Din păcate, piesa Moldovei din acest an nu s-a regăsit în lista mea)
  
1. Israel 


2. Franța


3. Norvegia


4. Ungaria



5. Serbia


6. Belarus



7. România



8. Slovenia 



9. Austria 



10. Polonia



Urmează să mai așteptăm un pic și să vedem cine va fi marele câștigător al concursului Eurovision 2018. Vouă cum v-au părut piesele participante din acest an?

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cafeaua din Portugalia

Pește, fructe de mare și alte vietăți comestibile din Portugalia

Deserturi portugheze