La mulți ani, Ana!

Astăzi este o zi deosebită - 3 mai. Ziua în care (în 1987) a venit pe lume sora mea Ana. De altfel, prenumele pentru sora mai mică a fost ales de mine :)


Am avut împreună o copilărie veselă și nebunatică. Anii au trecut, dar multe nu s-au schimbat. Ana e la fel de amuzantă, responsabilă și plină de energie. În fiecare zi învăț ceva nou de la ea.

 

Dacă are un scop în viață, Ana la sigur îl va realiza. Pentru că este încăpățânată, responsabilă și inteligentă.

Ana este un adevărat sprijin pentru mine și un motor plin de idei. Eu pot să mă cert cu ea, să o critic, să nu fiu de acord cu unele decizii ale ei, dar eu întotdeauna voi avea încredere în ea și o voi iubi mereu.


În copilărie nu-mi dădeam seama, cât este de minunat să ai o soră. Acum, nu-mi închipui viața fără ea.


Sunt extrem de fericită, că Ana este mereu alături de mine și vreau să fie așa mereu.




P.S. Ana-banana te iubesc! Fii fericită, pentru că meriți din plin ;)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cafeaua din Portugalia

Pește, fructe de mare și alte vietăți comestibile din Portugalia

Deserturi portugheze