O nouă porție de filme (partea II)

Astăzi vă propun o nouă listă de filme bazate pe fapte reale. Unele mai haioase, altele mai dramatice sau chiar șocante. Sunt și pelicule ceva mai vechi, dar și filme apărute recent.
"Один Вдох". Recunosc, că demult nu am privit filme rusești. Dar, citind mai multe recomandări despre această peliculă, am zis să o privesc și eu. Și pot să spun, că nu mi-a părut rău deloc. Filmul, este istoria reală a unei femei puternice, unei sportive care practică freediving și care este gata să demonstreze, că este cea mai bună în ceea ce face. Este o peliculă despre voință, frică, libertate, încredere. Am privit acest film cu sufletul la gură. Iar și mai interesant a fost finalul, când a fost prezentat material foto și video despre sportiva reală și succesele sale. Chiar recomand cu drag acest film.
”The Zookeeper's Wife”, este un alt film, care cu siguranță vă va emoționa. E o dramă de război. Anul 1939, Varșovia, Polonia. Soții Zabinski au o grădină zoo minunată de care au grijă. Însă, într-o bună zi, țara este invadată de naziști. Cei doi soți nu vor să se conformeze planurilor nemților și încep să lucreze în secret, încercând să salveze cât mai multe vieți omenești. O istorie tulburătoare, un film emoționat și puternic. Neapărat găsiți timp pentru a viziona pelicula. 
Deja am observat, că nici o recomandare de filme nu trece fără prezența actorului meu preferat Tom Hanks. De această dată, l-am descoperit cu drag într-un film minunat: ”Saving Mr. Banks”.
Știți renumita istorie despre Mary Poppins? Și eu credeam că o știu. Dar acest film, mi-a oferit mult mai multe detalii interesante și emoționante. 
Deci, despre ce e pelicula? Renumitul Walt Disney a avut nevoie de două decenii pentru a îndeplini promisiunea făcută fiicelor sale, de a ecraniza cartea lor favorită ”Mary Poppins”. Autoarea cărții s-a încăpățânat ani de-a rândul să ofere drepturile de autor, pentru filmarea peliculei. Ulterior, aceasta a acceptat negocierile pentru o posibilă ecranizare. 
Am rămas plăcut surprinsă de acest film și îl recomand să-l vedeți neapărat. Apropo, Emma Thompson a jucat minunat. De Tom Hanks, nu mai zic nimic, e preferatul meu. 
Următorul film, la fel este bazat pe o istorie reală. Din păcate, este o poveste tristă, dramatică și chiar șocantă. În cazul în care sunteți o persoană mai emotivă, sensibilă și nu preferați genul de filme thriller, atunci evitați pelicula.
”Believe Me: The Abduction of Lisa McVey” - Acțiunea se desfășoară în anul 1984, în orașul Tampa din SUA. Anume aici un maniac necunoscut atacă fetele tinere, le violează și le ucide. Criminalul nu lasă urme și nu există nici un martor, deoarece acesta acționează noaptea. Într-o seară, tânăra Lisa McVey va avea nenorocul să fie atacată de acest criminal. Și aici mă opresc cu descrierea. Celelalte detalii le aflați din film. 
Pe final am ales un film ceva mai pozitiv. ”A United Kindom” - Sfârșitul anilor 1940. Prințul de culoare Seretse Kharma, moștenitorul tronului dintr-o țară din Africa de Sud, se îndrăgostește de Ruth Williams, o tânără englezoaică albă, cu care decide să se căsătorească. Doar că, relația lor nu a fost acceptată de niciuna dintre familiile lor. Ba mai mult, imperiul britanic a considerat, că relația lor este atât de scandaloasă, încât prințul moștenitor și tânăra soție au fost obligați să-și petreacă în exil câțiva ani, fiind expulzați din țara de baștină a lui Seretse. 
Este un film frumos, despre dragoste, relație, încredere. Merită apreciată această peliculă romantică. În cazul în care nu ați reușit  să vedeți încă acest film, aveți acum ocazia. 
Cam astea au fost filmele selectate pentru această săptămână. Sper, să vă alegeți ceva pe plac. Vizionare plăcută. 


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cafeaua din Portugalia

Pește, fructe de mare și alte vietăți comestibile din Portugalia

Deserturi portugheze