Testez cosmetice (octombrie)

A trecut rapid și luna octombrie, iar eu am decis să vă prezint o nouă listă de produse cosmetice pe care le-am testat. 
Să nu vă mirați de unele produse pe care le veți vedea în această listă. La sud-ul Portugaliei, (unde mă aflu eu) în această perioadă este cald și însorit, respectiv cremele și diferite soluții pentru protecție solară sunt mai mult ca necesare. 
În luna octombrie am testat atât produse cosmetice noi, cât și din cele pe care le-am mai folosit anterior și care mi-au plăcut. Voi începe cu o cremă care mi-a plăcut foarte mult - ”Hydra Essentiel  SPF 15”, (50 ml) de la CLARINS. Este o cremă hidratantă și hrănitoare, ce oferă strălucire și confort pielii. Produsul este destinat tenului normal și uscat. Dar pot să vă zic, că și tenul gras se împacă minunat cu această cremă. Cel puțin tenul meu a rămas mulțumit de hidratarea oferită.
Crema se aplică ușor și se absoarbe perfect în piele. Nu este lipicioasă și nu lasă un aspect gras. Un alt plus este și faptul, că are factor de protecție solară (SPF 15) și un miros foarte plăcut. Crema este  costisitoare (prețul este de aproximativ 50 de euro) de aceea încercați să prindeți perioada reducerilor pentru a o procura la un preț mai mic. 
Următoarele produse nu sunt noi pentru mine. Le-am folosit repetat cu mare plăcere. Primul din ele este ”Instant Refreshing Toner”, de la SEPHORA. Am cumpărat din nou această loțiune tonică, pentru că după aplicare, pielea mea este mai fină și mai catifelată. Tenul nu rămâne uscat. Produsul nu mi-a creat senzații neplăcute și nici nu a lăsat iritații. Plus la aceasta, loțiunea chiar curăță foarte bine tenul. 
În această lună, la fel de nedespărțită am fost și de spray-ul pentru protecție solară cu SPF 50, destinat pielii sensibile și fine a copiilor - ”Ambre Solaire” de la GARNIER. Produsul are o textură lejeră și nu este alergic. Spray-ul protejează perfect împotriva razelor UVB și UVA. Acest produs îl voi folosi în continuare în zilele însorite ale Portugaliei. 
Un alt lucru indispensabil pentru mine rămâne a fi Apa termală de la AVENE. Recipientul mai mare îl utilizez acasă, iar sticluța mai mică o port cu mine în geantă. Atât vara, cât și iarna folosesc această apă termală, pentru a hidrata pielea pe timpul zilei și a calma tenul. Acest produs îmi oferă o senzație plăcută de prospețime. 
Și ultimul din lista de astăzi este unul din gelurile de duș preferate - ”Gel-Peeling Tonifiant”, de la VIORICA COSMETIC. Acesta hidratează și elimină celulele moarte ale pielii, lăsând-o curată și catifelată. Plus la toate, are un miros plăcut de struguri. Produsul este perfect pentru cei, care nu sunt mari amatori de geluri de duș ce fac multă spumă. 
Acestea au fost produsele testate, pe care de altfel, le recomand cu încredere. Și nu uitați, înainte de utilizare, testați doar un pic de produs, pentru a vedea dacă nu sunteți alergic la acesta. 


Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cafeaua din Portugalia

Pește, fructe de mare și alte vietăți comestibile din Portugalia

Deserturi portugheze