Hai la castane!

În Portugalia, luna noiembrie poate fi de-a dreptul numită luna castanelor. Și asta pentru că, la 11 noiembrie portughezii marchează ziua Sfântului Martin, mai numită în popor și Magusto. Iar timp de 10 zile, conform tradiției, se consumă castane, multe castane. 
În diferite localități din țară sunt organizate festivaluri în aer liber. Orașul Portimao nu a fost o excepție. De aceea, și în acest an am mers să văd festivalul. 
Inițial am cam dat-o în bară, pentru că am mers seara, într-o zi de weekend. Mare greșeală. O mulțime de mașini, o mare de oameni. Nu am reușit să văd nimic. Plus la toate, era destul de frig, vânt puternic și a început și ploaia. Am lăsat totul baltă și am plecat acasă. Am revenit în schimb într-o zi de joi. Super bună decizie. 
 
 
 
Puțină lume, poți să vezi totul îndeaproape, să guști tot ce e mai bun și să nu aștepți minute bune în rânduri interminabile. 
 
 
 
 
 
Multe persoane vin la acest festival și pentru iarmarocul organizat în aer liber. Localnicii spun, că aici poți găsi orice, la prețuri mici. 
 
 
 
O bună parte din oameni, vine aici și pentru Parcul de Distracție. În anumite zile, sunt organizate  ”zile ale familiei”, iar un bilet poate fi cumpărat la jumătate de preț. Costul normal al unui bilet este de 2-5 euro. 

 
 
 
 
 
 
 
Eu personal la acest festival ”am vânat” castane coapte și cele mai bune ”churros” (sunt produse de patiserie prăjite în ulei). 
 
 
De această dată am revenit mulțumită și împăcată de la festival :) 


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cafeaua din Portugalia

Pește, fructe de mare și alte vietăți comestibile din Portugalia

Deserturi portugheze