Video Show, gustări și vin

Sfărșitul de săptămână a fost destul de activ și plin de evenimente. Acum, în perioada estivală, în orașul Portimao sunt organizate o mulțime de evenimente culturale, sportive și gastronomice atât pentru localnici, cât și pentru turiști. Evident, nu pot să trec cu vederea aceste evenimente și pe cât este posibil, încerc să fiu prezentă măcar la o parte din ele. 
Weekend-ul trecut l-am început la ”Lota Cool Market”. Este un eveniment ce se organizează în orașul Portimao deja al 4-lea an consecutiv. Acesta durează 3 zile. 
”Lota Cool Market”  - este un fel de târg, unde sunt puse în vânzare diverse produse de artizanat, design, gastronomie. Totodată, la acest iarmaroc de regulă participă zeci de camionete ce propun diverse gustări. Aici am găsit și hamburger vegetarian, și hod-dog tradițional, clătite, înghețată, diverse băuturi și multe altele. Eu am decis să gust un kebab picant și un desert delicios cu multăăăă ciocolată. Ambele au fost o bunătate. 
 
Pentru copii a fost special amenajat un spațiu de joacă. Iar adulții au avut ocazia să asculte muzică bună. 
 
 
În aceeași seară am avut ocazia să urmăresc și un Show Video organizat chiar în centrul orașului Portimao. Spectacolul a fost proiectat pe fațada unei biserici. Tema principală a producției multimedia fiind sportul (reamintesc că, Portimao a fost ales oraș European al Sportului în anul 2019).  A fost frumos, dinamic și neordinar. Apropo, evenimentul va mai putea fi urmărit în zilele de 16 și 17 august. 
 
 
 
 
 
Și ziua de duminică a fost destul de încărcată cu evenimente. Câteva echipe de fotbal au disputat trofeul Cupa Iberică. Cu această ocazie, în oraș a fost amenajat un stadion și un spațiu special pentru distracție. În Fun Zone se puteau distra nu doar copiii, dar și adulții. Foto cu mascote și trofeul disputat, șuturi în poartă, jocuri de echipă, topogane gonflabile, diverse premii și multe altele au fost organizate chiar în centrul orașului. 
 
 
 
 
După evenimentul sportiv a urmat un eveniment mai relaxant. Așa am ajuns la ”Portimao Wine Tasting”. Timp de 3 zile, în fiecare seară, localnicii și turiștii au putut degusta vinul produs în regiunea Algarve.
 
 
Am degustat câteva tipuri de vin, am savurat ”bifana” (un fel de sandwich portughez cu carne) și împreună cu familia ne-am relaxat admirând apusul. 
 
 
 
Recunosc, weekend-ul a fost extenuant, dar în același timp extrem de interesant, vesel și dinamic. 


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pește, fructe de mare și alte vietăți comestibile din Portugalia

Cafeaua din Portugalia

Deserturi portugheze