Testez cosmetice (iunie)

În luna iunie am testat câteva produse cosmetice de îngrijire și de machiaj, iar astăzi am decis să-mi expun părerea în privința fiecărui produs pe care l-am încercat. 
Voi începe cu produsele pentru make-up. Demult îmi doream să testez ceva de la ”Makeup Revolution”. Așa că am decis să iau un concealer și o paletă de farduri. Am citit multe comentarii pozitive referitor la aceste produse, de aceea am hotărât și eu să mă conving dacă sunt cu adevărat atât de bune, precum scrie lumea. Corectorul ”Conceal & Define” s-a dovedit a fi o minune. Mi-am ales nuanța potrivită. Plus la aceasta, produsul se aplică ușor și are o acoperire destul de bună. Concealer-ul hidratează perfect pielea. Ascunde cearcănele și imperfecțiunile tenului. Ambalajul conține o cantitate destul de mare de produs. Acesta poate fi folosit pentru orice tip de ten. Totodată, corectorul este foarte accesibil ca preț. 
”Makeup Revolution” a devenit un brand destul de popular și datorită paletelor de farduri de pleoape, care oferă culori foarte pigmentate, în toate nuanțele posibile. De regulă îmi aleg farduri de pleoape în nuanțe pastelate. De această dată am hotărât să iau o paletă în culori aprinse, calde. Și pot să vă zic că, nu am dat greș. Paleta ”Reloaded” s-a dovedit a fi superbă. Culorile cu adevărat sunt puternice. Se aplică ușor și se mențin mult timp pe pleoape. Paleta conține nuanțe mate și sidefate. Cele din urmă se aplică mai ușor cu degetul. Cu ajutorul acestor farduri puteți să vă aplicați un machiaj de zi, sau un machiaj mai intens de seară. Incredibil, dar paleta m-a costat doar 5 euro. Mega mulțumită și de calitate, și de preț. 
Următorul produs de machiaj pe care l-am testat luna trecută a fost un rimel de la ”Catrice”. Am îndrăgit de ceva timp brand-ul și țineam neapărat să încerc și acest produs al lor. 
”Glam&Doll”Volume Mascara Waterproof - am citit atât de multe recomandări și comentarii pozitive referitor la acest rimel, dar m-a cam dezamăgit. Mascara nu oferă mare volum și nici nu curbează genele. Printre avantaje este doar faptul că se aplică ușor, are o pensulă comodă ce acoperă bine fiecare geană și e rezistent la apă. Și chiar așa și este. De regulă îmi ia ceva mai mult timp la demachiere, până scot definitiv rimelul de pe ochi. Probabil acest produs ar fi potrivit să-l aplicați atunci când mergeți la plajă sau la bazin. Pe timp de zi este slab vizibil. Pentru machiaj de seară nu-l recomand. 
În ceea ce privește produsele de îngrijire, căutam demult o loțiune tonică potrivită tenului meu gras. Dificil îmi aleg ceva pe potrivă în acest sens. Însă mare mi-a fost mirarea când am găsit o loțiune perfectă pentru mine de la ”Sephora” - ”Instant Refreshing Toner”. Spre deosebire de gelul de curățare, care e din aceeași serie și care nu mi-a plăcut deloc, această loțiune s-a dovedit a fi delicată. După aplicarea produsului, pielea era fină și catifelată. Tenul nu rămânea uscat, nu avea iritații sau senzații neplăcute după aplicare. Continui să mă demachiez cu plăcere cu acest produs și îmi voi mai cumpăra curând o nouă loțiune pentru că aceasta este practic pe sfârșite. 
Ultimul produs din acastă listă este Spray-ul pentru față cu protecție solară SPF 50 ”Garnier Solaire Sensitive Advanced ” (75ml). Fiind în Portugalia, am parte de soare puternic practic anul împrejur. Iar eu nu prea prietenesc cu soarele. Și vouă nu vă recomand exces de raze solare. De aceea, cu mine mereu în geantă sunt creme, loțiuni de protecție solară. De ziua mea de naștere am primit cadou un astfel de spray, care mi-a plăcut mult. Este compact, încape fără cu ușurință în geantă. Are o textură lejeră, proaspătă și poate fi aplicat fără probleme peste machiaj. Este potrivit pentru toate tipurile de ten. Iar cel mai important este că, protejează împotriva razelor UVB și UVA. Astfel, tenul primește protecția necesară împotriva arsurilor solare și efectelor nocive pe termen lung, inclusiv îmbătrânirea. Producătorii menționează că, formula este testată sub control medical și nu este alergică. Aceasta conține vitamina E pentru a oferi protecție necesară împotriva poluării. Iar conținutul de 6% glicerină de origine vegetală oferă hidratare pentru 24 de ore. 
 
Cam astea au fost produsele testate de mine în iunie. Foarte curând vin și cu o descriere a celor produse pe care le-am încercat deja în luna iulie. Pe curând. 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cafeaua din Portugalia

Pește, fructe de mare și alte vietăți comestibile din Portugalia

Deserturi portugheze