Produse de la Bioderma

Cum am promis, astăzi vă prezint câteva din produsele Bioderma pe care le-am testat. De regulă până să încep să folosesc anumite produse cosmetice, mă documentez detaliat, despre companie, produsele propuse, componența acestora, reacțiile posibile și părerile cumpărătorilor. 
Despre Bioderma am aflat în urmă cu mai mulți ani. Produsele se vindeau în farmaciile din Chișinău. Atunci am testat o cremă de la Bioderma. Și îmi amintesc, că am rămas foarte mulțumită de aceasta. Uite că, după ceva timp am decis să revin la acest brand. În Portugalia produsele de la Bioderma la fel pot fi găsite în farmacii. De această dată am decis să testez câteva produse pentru ten gras. Primul în listă a fost Bioderma Sebium H2O - apă micelară pentru ten gras și mixt. Produsul asigură o curățare bună în câteva minute. În același timp, înlătură din piele impuritățile și celulele moarte. Apa micelară previne uscarea excesivă a pielii, minimizează producția excesivă de sebum și calmează tenul. Producătorii afirmă că, după demachiere, pielea nu trebuie clătită. Pe mine acest produs nici nu m-a frapat, dar nici nu m-a dezamăgit. Da, el cu adevărat curăță bine tenul, dar totuși trebuie depus ceva mai mult efort dacă folosiți produse cosmetice de machiaj mai rezistente. În special este cazul fardului de pleoape sau a rimelului. Apa micelară nu are miros, nu provoacă iritații și este o bună primă etapă de curățare a tenului. Dar pentru mine, deocamdată îmi pare mai potrivită Apa Micelară Skin Active All in 1 de la Garnier. 
Un alt produs testat de la Bioderma a fost Sebium Gel Moussant- gel de curățare pentru ten gras și mixt. Iată în cazul dat am rămas extrem de mulțumită. Produsul spală bine și ușor fața, chiar dacă nu face multă spumă. Acesta reglează producția de sebum, hidratează tenul, nu irită pielea, ci dimpotrivă calmează roșeața. Dintre toate gelurile de curățare pe care le-am testat până acum, acesta poate fi introdus în topul preferințelor. 
Și ultimul produs din această listă este Bioderma Sebium Sensitive Soothing Anti-Blemish Care - este o cremă destinată cauzelor profunde ale sensibilității pielii, reducând imperfecțiunile. Produsul rehidratează pielea, previne apariția leziunilor acneice, este matifiant, de aceea reduce luciul specific unui tip de ten gras sau mixt. Mie crema mi-a plăcut, chiar dacă nu am remarcat chiar rezultate grandioase. Dar, poate fi utilizată fără probleme în cazul în care nu aveți tenul foarte problematic. Nu sunt convinsă, că această cremă ar face miracole dacă aveți acnee severă sau iritații grave. 
La final pot să zic că, în mare parte produsele de la Bioderma mi-au plăcut. Unele mai mult, altele mai puțin. Dar cu siguranță o parte din cumpărături ale acestui brand le voi repeta. 

INFO: Cosmeticele Bioderma nu conțin ingrediente dermatologice nocive, precum parabeni, ftalați sau formaldehide. Toate produsele conțin numai ingrediente active pure, care se găsesc normal în piele și de aceea, Bioderma garantează o toleranță perfectă a preparatelor sale. Toate produsele de îngrijire a tenului au fost testate clinic și au apărut sub supravegherea experților în dermatologie, alergologie și toxicologie. De la debutul său în anul 1970, brandul deține numeroase brevete. 
Sursa Info: notino.ro

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cafeaua din Portugalia

Pește, fructe de mare și alte vietăți comestibile din Portugalia

Deserturi portugheze