Ce mai nou în luna mai

În această lună am cumpărat și am primit cadou mai multe produse cosmetice, pe care le-am reușit deja să le testez. Iar astăzi o să descriu fiecare produs pe care l-am utilizat, ce mi-a plăcut și ce m-a dezamăgit. Să începem. 
În câteva zile deja intrăm în vară, dar ținând cont că sunt în Portugalia, pot spune că, temperaturile ridicate și soarele puternic le resimt de mai mult timp. Astfel, pentru această perioadă caldă a anului am decis să evit procurarea unui fond de ten, în schimb am găsit o variantă destul de bună pentru sezonul estival - BB crema. Astfel, am optat pentru ”Daily Protection BB Cream SPF 30” de la KIKO Milano.
Acest produs protejează și hidratează perfect pielea. Are o textură ușoară și se aplică fără probleme. Are o acoperire medie și oferă tenului strălucire și naturalețe. De aceea, dacă sunteți adepta unui BB cream mat, acesta la sigur nu este pentru d-voastră. Produsul are și factor de protecție solară (30 SPF) ceea ce este perfect pe timp de vară. BB crema nu este comedogenică și este disponibilă în 7 culori.
Eu am ales nuanța cu numărul 2 (Porcelain). Tenul meu gras s-a împrietenit destul de bine cu acest produs, de aceea îl recomand cu încredere. Dar mai precizez încă odată, că această cremă nu are o acoperire mare, respectiv petele pigmentate, iritațiile profunde cel mai probabil vor rămâne vizibile. 
Un alt produs de care am rămas mega mulțumită este loțiunea tonică ”Glow Tonic 5% Glycolic Acid”, de la Pixi. Am citit multe recomandări ale acestui produs. Când l-am cumpărat de la Sephora, am analizat atent compoziția loțiunii. Pentru început am aplicat produsul zilnic, după curățirea tenului. Acum îl folosesc odată pe săptămână. Acest lucru este recomandat, ținând cont că loțiunea conține acid glicolic. Produsul exfoliază bine tenul, oferă tonifiere, uniformizare și luminozitate. Celulele moarte se elimină bine, iar pielea devine mai radiantă, iritațiile, petele, coșurile dispar. Loțiunea este recomandată pentru toate tipurile de ten, dar cel mai bine se potrivește tenului gras și mixt. Totuși nu recomand utilizarea în exces a produsului pe timp de vară. Iar în cazul în care vă decideți să îl folosiți, nu uitați de cremele cu protecție solară. Aplicați pe față produsul (SPF) pentru a exclude roșeața, petele pigmentate etc.  
Al treilea produs din lista de astăzi este rimelul ”Cabaret Premiere” de la Vivienne Sabo. Am aflat despre acest produs în urmă cu vreo 4 ani. Cele care l-au testat au rămas plăcut surprinse de acest rimel. Uite, că a venit momentul să-l încerc și eu. Am avut norocul să testez atât rimelul, cât și creionul pentru ochi. 
Pot să zic, că produsul cu adevărat este destul de bun. Se aplică ușor, oferă un volum maxim genelor și le uniformizează perfect. În rezultat obțineți o privire senzuală și ochi bine definiți. 
Unicul lucru care m-a dezamăgit un pic este faptul că, la finalul zilei totuși o parte din rimel rămâne pe pielea din jurul ochilor. Tind să cred, că drept cauză ar putea fi deja vechimea produsului. 
Să știți că, în cazul în care rimelul a stat ceva timp pe raftul magazinului, mai ales sub razele solare, aveți șanse să cumpărați un produs necalitativ. De aceea, alegeți meticulos produsele cosmetice și neapărat atrageți atenție la valabilitatea acestora. În caz contrar veți arunca bani în vânt, iar produsele cumpărate vor ajunge la gunoi.  
În ceea ce privește creionul pentru ochi, acesta s-a dovedit a fi la fel de bun ca și rimelul. Este de culoare neagră intensă, bine pigmentat. Doar că, se aplică mai dificil anume pe partea umedă a ochiului. Prin urmare, va trebui să-l purtați mereu în geantă pentru a ajusta machiajul ochilor. 
Ultimul produs din lista de astăzi este un parfum. În ultimul timp am decis să cumpăr parfumuri în recipiente de doar 20-30 ml, pentru a putea mai des testa diverse mirosuri. De această dată am ales ”Air di Gioia” de la Giorgio Armani
Parfumul floral, destul de fresh și plăcut a fost lansat în 2016. Notele de vârf sunt reprezentate de sare, mandarină și neroli. Notele de mijloc sunt reprezentate de bujor, ylang-ylang și floare de portocal. Iar notele de bază conțin paciuli, chiparos, etc. Parfumul este discret, dar în același timp puternic, revigorant și dulce, provocator, dar și calmant. 
Sticla parfumului este destul de calitativă și are un design inspirat din culoarea apei, ce oferă senzația de libertate. Recomand acest parfum pentru perioada caldă a anului. Nu are miros obositor, deranjant, și puternic. Respectiv îl puteți aplica fără probleme pe timp de zi. 
Cam astea au fost noutățile mele cosmetice ale lunii mai. Sper că acest articol a fost unul util pentru d-voastră. Toate bune. Și vă aștept în continuare la mine pe blog. 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cafeaua din Portugalia

Pește, fructe de mare și alte vietăți comestibile din Portugalia

Deserturi portugheze