Testez produse de la Kiko Milano

Fără să vreau, luna trecută am dedicat-o produselor cosmetice de la KIKO Milano. Anume acestea s-au regăsit cel mai des în geanta mea. Așa că, astăzi o să vă prezint câteva produse de machiaj ale acestui brand, pe care le-am folosit în februarie. 
Voi începe cu fondul de ten ”Skin Tone”. Prietena mea, Tatiana mi-a oferit acest produs în două nuanțe - Neutral  20 și Warm Rose 20. În descriere se menționează, că fondul de ten are o formulă care oferă tenului un finish natural și radiant. Totodată, produsul conține acid hialuronic ce hidratează tenul până la opt ore. Textura este ultra-light, astfel că tenul arată de parcă nu ai purta fond de ten. Oferă un grad de acoperire medium. Conține protecție solară și este potrivit tuturor tipurilor de ten. Nu este comedogenic și e ușor de aplicat. 
Doar că, în cazul meu totul a fost invers. Mie produsul mi-a părut prea vizibil și dificil de aplicat pe toată suprafața tenului. Fondul de ten îmi intra cu ușurință în porii dilatați și îi făcea și mai vizibili. Nu este un produs rezistent, în opinia mea. Și sticluța cu o pompiță pentru o bună dozare a produsului, nu s-a dovedit  fi atât de comodă. Ba dimpotrivă, din cauza presiunii, ieșea prea mult produs și plus la toate zbura în toate părțile. Unicul lucru care mi-a părut bun și util a fost faptul că, este un fond de ten cu protecție solară (SPF 15). 
Cu totul altă treabă este ”Daily Protection BB Cream SPF 30”, la fel de la KIKO Milano. Acest produs protejează și hidratează perfect pielea. Are o textură ușoară și se aplică fără probleme. Are o acoperire medie și oferă tenului strălucire și naturalețe. Produsul la fel are factor de protecție solară (SPF 30). BB crema nu este comedogenică și este disponibilă în 7 culori. 
Tenul meu gras s-a împrietenit destul de bine cu acest produs, în urmă cu câteva luni, de aceea am decis să repet cumpărătura. Acest fond de ten îl recomad cu încredere. 
Un alt produs de la KIKO Milano, de care am rămas încântată este ”Party All Night Lasting EyeShadow” - un fard de pleoape cremos în stick, în culori metalice (la mine e numărul 03). Odată aplicată nuanța, de altfel foarte frumoasă, rămâne uniformă mai multe ore. Deja spre seară produsul începe a se strânge în pliuri. Fardul este foarte ușor de aplicat. Nu aveți nevoie de pensule. Aplicați, retușați cu degetul și machiajul de zi sau de seară este gata. Produsul ocupă puțin loc și încape în orice geantă.  
”Sicilian Notes Long Lasting Lip Liner” - un creion de buze automat, care ajută la o definire precisă și intensă. Produsul este super cremos, într-o culoare nude perfectă. Se aplică foarte lejer și este super hidratant și plăcut pe buze.
În general, toate produsele din colecția ”Sicilian Notes”, conțin extracte de citrice, vitamine și uleiuri. Formule cu ingrediente nutritive, hidratante, antioxidante și energizante. Unicul minus al acestui creion este, nerezistența acestuia. Deoarece este super cremos, acesta mereu riscă să se rupă.  În rest, nimic de reproșat. 
”Latex Shine Lip Lacquer” - este un ruj lichid de lungă durată, cu o culoare intensă și o strălucire perfectă. Oferă volum buzelor și îl puteți găsi în mai multe nuanțe. Are o textură lejeră, confortabilă și ușor de aplicat. În general, sunt foarte mulțumită de rujurile de la KIKO. Sunt destul de calitative, rezistente și conțin diverse ingrediente potrivite și necesare buzelor.  
Cam astea au fost produsele pe care am reușit să le testez luna trecută. Sper, că am fost utilă. Toate bune și pe curând. 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cafeaua din Portugalia

Pește, fructe de mare și alte vietăți comestibile din Portugalia

Deserturi portugheze