Testez cosmetice (ianuarie)

Luna trecută am avut ocazia să testez diferite produse cosmetice. O bună parte din ele le-am primit cadou în perioada sărbătorilor de iarnă. Astăzi o să vă descriu cum mi-au părut produsele. 
O să încep de la produsele cosmetice de la ”Rituals”. Citind diverse recomandări, comentarii în ceea ce privește ”Rituals”, îmi doream foarte mult să testez produsele acestui brand. Magazinele lor sunt foarte drăguțe și primitoare. Ești întâlnit cu un ceai gustos și poți testa tot ce este expus pe raft. După aproape 30 de minute de plimbare prin magazin, am ales un parfum pentru soț și un scrub de corp pentru mine. Am avut noroc și în calitate de cadou am primit un mini parfum pentru dame, pe care am putut să-l aleg personal. 
În ceea ce privește parfumurile, pot spune, că cel bărbătesc ”Oasis Verte” (lansat în 2017), este destul de puternic. E un parfum lemnos. Notele de vârf sunt piper roz, grapefruit și lămâie verde. Notele de mijloc sunt: ginseng, mușcata de Bourbon și violeta. Iar notele de bază sunt: paciuli, cedru de Atlas și stejar. Soțul este încântat de parfum. Și mie îmi place mirosul, dar totuși l-aș recomanda pentru ocazii speciale. Pentru utilizare zilnică îmi pare prea puternic. 
Parfumul de damă ”Ocean Infini”, este unul floral. Acesta a fost lansat în 2018. Parfumul conține note de pară, lăcrămioare, apă de mare și mosc alb. Este foarte fresh, perfect pentru utilizare zilnică, în special în perioada primăvară-vară. Parfumul e destul de delicat, dar nu foarte rezistent. Mirosul e perfect pentru mine și cu plăcere aș încerca și alte parfumuri de la ”Rituals”. 
Scrub ”Ayurveda Rejuvenating Pink Salt Sweet Almond Oil & Indian Rose”. Peelingul pentru corp cu miros de trandafir indian și ulei de migdale, stimulează și hidratează bine pielea, astfel nu este necesar de a o trata cu o loțiune după utilizare. Când am folosit acest scrub, simțeam cum sarea îmi pișcă pielea, iar după clătire, pielea mereu rămânea lipicioasă. Nu prea mi-a plăcut această senzație și nu am rămas încântată de acest produs. Plus la toate, îmi pare cam exagerat prețul acestui scrub (15-18 euro).  
Șervețele demachiante ”Hydro Boost”, de la Neutrogena - acestea sunt îmbibate cu o loțiune de curățare, pentru a elimina imediat machiajul și impuritățile, chiar și rimelul rezistent la apă. Produsul conține acid hialuronic pentru cu o curățare eficientă, dar în același timp pentru o bună hidratare și protecție a tenului. Sunt foarte comode în utilizare. Lasă pielea catifelată și curată. Nu usucă tenul și nu-mi provoacă iritații sau alte sezații neplăcute. Puteți lua acest produs oriunde. În cazul în care mergeți în călătorie, dar trebuie să luați un minim necesar, atunci puteți opta pentru aceste șervețele. Eu am rămas tare mulțumită de rezultat. Și peste tot le iau cu mine. 
Loțiune tonică ”DermatoClean”, de la Eucerin. Acesta este un brand german de produse dermo-cosmetice. Se numără printre cele cu cea mai lungă tradiție și este unul dintre cele mai recomandate de profesioniștii în domeniul dermatologiei. Cel puțin așa informație am găsit navigând pe internet. 
În descrierea produsului se menționează, că loțiunea tonică conține ingrediente active, ce curăță bine tenul, îl hidratează, iar pielea se regenerează mai repede. Este destinat pentru toate tipurile de piele. Eu am mai bine de o lună de când folosesc zilnic acest produs, dar deocamdată nu pot să spun nimic, nici de bine, dar și nici de rău, despre acest tonic. Uneori îmi pare că nu are nici un efect, deoarece pielea parcă e mai uscată și mai iritată. Alteori parcă nu aș avea nimic de reproșat. Tenul este relaxat, luminos și catifelat. Probabil mai am nevoie de timp pentru ca să pot face o concluzie sigură. 
Și ultimul din lista de astăzi, este șamponul ”Ultra Shooting” Dercos, de la Vichy. Produsul calmează scalpul timp de 48 de ore. Acționează împotriva senzației de mâncărime, dar și întărește firul de păr sensibil. Este destinat pentru păr normal și gras. 
Șamponul nu conține sulfați, parabeni, sau silicon. Este hipoalergic. Acționează rapid și întărește firul de păr. Mie mi-a plăcut acest șampon de la prima folosire. Părul era curat, moale și ușor de pieptănat. Nu are miros strident. Nu usucă pielea scalpului, nu provoacă mătreață sau iritații. Dimpotrivă, luptă cu toate aceste probleme. 
Cam asta a fost descrierea pentru o parte din produsele testate luna trecută. Și, pentru că au fost destul de multe surprize și cadouri, am continuat testarea celorlalte cosmetice în februarie. Dar, mai multe detalii voi oferi deja într-o altă postare. Toate bune. 

P.S. Nu uitați! Înainte de folosirea oricărui produs cosmetic, faceți un mic test, să vedeți cum reacționează tenul și corpul d-voastră, dacă nu este alergic. 


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cafeaua din Portugalia

Pește, fructe de mare și alte vietăți comestibile din Portugalia

Deserturi portugheze