Petrecere multinațională

Săptămâna trecută am participat la o petrecere multinațională, organizată în cadrul unei școli din orașul Portimao, care oferă spațiul său pentru cursurile gratuite de limbă portugheză. Este al doilea an de când frecventez orele și la sfârșitul lunii iunie urmează să susțin testul, pentru a obține deja certificatul B1 și B2 de cunoaștere a limbii. 
În acest an, cele câteva grupe de elevi care merg la cursurile de seară, au organizat o festivitate, care a adunat reprezentanți ai diferitor țări. 
În cadrul petrecerii au răsunat cântece în limba română, rusă, ucraineană, italiană etc. La fel, un grup de copii a pregătit și câteva dansuri. Iar cele mai multe aplauze au răsunat la dansurile populare moldovenești. 
Ulterior a urmat partea cea mai gustoasă. Toți elevii au preparat ceva specific țării de unde au venit. Astfel a fost întinsă o masă mare cu bucate delicioase. 
Eu am decis să pregătesc un platou cu ”Limba soacrei”, dovlecei prăjiți și șnițel (”bătută”, ”bitociki”, spuneți-le cum vreți :) Se pare că, mâncarea a fost pe gustul celor prezenți, pentru că, în câteva minute practic nu a rămas nimic în farfurie. 
Am avut o ocazie deosebită de a gusta din bucate specifice diferitor țări, fără a le vizita.  A fost interesant și delicios. 
Petrecerea s-a încheiat, iar eu am exact trei săptămâni până la susținerea examenului. Așa că, puteți să-mi urați succes :) 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cafeaua din Portugalia

Pește, fructe de mare și alte vietăți comestibile din Portugalia

Deserturi portugheze