Rămâi cu bine 2018!

A mai trecut un an. Sună banal, dar asta e realitatea. A fost un an atât de intens. Am avut parte de situații plăcute și mai puțin plăcute. Am cunoscut oameni noi. M-am bucurat pentru succesele celor dragi și m-am întristat pentru necazurile prietenilor. Am acumulat o nouă experiență, am văzut lucruri interesante, am dedicat cât mai mult timp posibil familiei. 

Aș vrea ca anul 2019 să ne aducă tuturor doar emoții pozitive, iar problemele și situațiile mai puțin plăcute, să le putem depăși cu ușurință. 
Aveți grijă de voi, de sănătatea voastră și nu uitați să zâmbiți cât mai des. Faceți ceea ce vă place și evitați persoanele negative din jurul vostru. În același timp, încercați și voi să fiți mai buni. 
Baftă în toate și numai bine în noul an. 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cafeaua din Portugalia

Pește, fructe de mare și alte vietăți comestibile din Portugalia

Deserturi portugheze