Fii tu eroul din poveste!

Mie îmi plac foarte mult cărțile. Citesc cu plăcere și recomand cu drag tuturor să găsească un pic de timp pentru a se dedica lecturii. 
Și pentru că această dragoste de carte vine din copilărie, nu ezit să cumpăr cărți și copilului meu. 

Chiar dacă nu știe deocamdată să citească, răsfoiește cu drag cărțile și cu un mare interes ascultă ceea ce îi citesc. Obișnuiesc să cumpăr diverse lucrări: povești, atlasuri, cărți de cultură generală, biblie pentru copii, enciclopedii și multe altele. 

În urmă cu ceva timp am aflat, că jurnalista Irina Harea-Mardari a început să scrie povești personalizate. Mi-a părut extrem de interesantă ideea, de aceea am contactat-o pe Irina și am rugat-o să scrie o poveste, în care eroul principal va fi fiul meu. I-am oferit câteva detalii despre băiat și preferințele lui. 
Peste câteva zile povestea a fost scrisă. Nu vă pot reda cu cât interes el a examinat această carte, a ascultat povestea viteazului Iancu și lecția piratului. 
Sinceră să fiu, într-un moment dat deja am obosit să tot recitesc povestea. De fiecare dată cum găsea cartea pe noptieră, mă ruga să i-o citesc. 
Ulterior cartea era implicată direct în joc. Copilul era absorbit de pirați, hărți, corabie și comori. A fost într-atât de entuziasmat, că a ținut să arate cartea și colegilor de la grădiniță. 
De aceea, în cazul în care sunteți în căutarea unui cadou ingenios pentru copilul d-voastră, ați putea să vă orientați spre o asemenea idee. 
Mai multe detalii despre aceste povești personalizate, puteți afla pe această pagina de facebook: 


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cafeaua din Portugalia

Pește, fructe de mare și alte vietăți comestibile din Portugalia

Deserturi portugheze