City Tour Portimao

Acest sfârșit de săptămână am decis să-l petrec la fel de activ. Sâmbătă am vizitat din nou muzeul din Portimao, locul deja preferat nu doar de mine dar și de fiul meu. Iar duminică, de Ziua Națională a Portugaliei, împreună cu familia am ales să facem o călătorie cu autobuzul prin orașul Portimao.

”City Tour Portimao”a apărut recent în oraș. Excursia durează o oră și jumătate. Prețul unui bilet este de 15 euro, dar puteți călători cu el toată ziua. Copiii până la vârsta de 6 ani nu achită călătoria. Noi am obținut biletele gratuit și eram nespus de fericiți :)


Autocarul face legătura între câteva suburbii. Astfel, excursia începe din Portimao, continuă în Alvor, Praia da Rocha, după care ajunge din nou în Portimao. 



În timpul călătoriei, aveți ocazia să vedeți îndeaproape orașul și să-i cunoașteți istoria. 




Iar cea mai frumoasă priveliște vă așteaptă în momentul când ajungeți la Praia da Rocha.







În cazul în care vă decideți să faceți excursia într-o zi mai posomorâtă, fără soare, cum am făcut-o noi, atunci ar fi bine să vă luați o geacă sau pulover, pentru că, într-un autobuz fără acoperiș, pe așa timp este răcoare, iar vântul poate fi destul de puternic. Iar în cazul în care veți alege călătoria într-o zi cu mult soare, atunci să nu vă uitați pălăriile, crema de protecție solară și apa. 





P.S. Mulțumesc soțului pentru fotografiile făcute ;) 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cafeaua din Portugalia

Pește, fructe de mare și alte vietăți comestibile din Portugalia

Deserturi portugheze