35 de ani


În mai am împlinit 35 de ani. Nici chiar mult, dar parcă nici puțin. Eu zic că, este o vârstă destul de frumoasă. Nu pot spune că nu mi-au plăcut cei 34 de ani ai mei, sau 20, dar 35 cu siguranță nu mă sperie. Cu fiecare an, zic eu, am învățat ceva nou. De aceea, astăzi am decis să fac o listă din 35 de puncte, cu diverse sfaturi, idei, convingeri, dorințe etc. Evident este o listă subiectivă, pe care nu o impun la nimeni.

1. Familia este totul pentru mine
2. Am cei mai buni prieteni
3. Niciodată nu este târziu să înveți
4. La 35 de ani poți începe totul de la zero
5. Nu mă pot lăuda cu multe realizări, dar sper, că am timp destul să reușesc să mai fac câte ceva
6. Am mai multe kilograme și mai mulți peri suri
7. Încep să mă interesez tot mai mult de legile ce țin de acordarea pensiei )
8. Încerc să fac economii!
9. Sunt împăcată cu mine însămi
10. Am mai multe hobby-uri
11. Nu acord atenție lucrurilor neimportante
12. Sunt mult mai calmă
13.Umorul în căsnicie este necesar
14. Sunt mai încrezută și mai independentă
15. Tot mai des aleg mere în loc de Snikers
16. Diminețile mele încep frumos...”mami vreau...mami unde este....mami nu vreau....mami de ce?”
17. Odată în an fac vizitele necesare la medici
18. Încerc să cunosc cât mai multe persoane
19. Sunt gata să muncesc mult, dacă acest lucru merită efortul
20. Aleg pentru citit literatură diversă
21. Nu-mi fac planuri
22. Mai multă încălțăminte sportivă, decât încălțăminte cu toc
23. Tot mai des le spun celor dragi cât de mult îi iubesc și țin la ei
24. Încerc să beau mai puțină cafea, dar nu prea îmi reușește
25. Nu mai cumpăr suvenire. În schimb fac mai multe fotografii și video, drept amintire
26. Am înțeles că, cearta și neînțelegerile nu duc la nimic bun
27. Tot mai des privesc desene animate
28. Nu atrag atenție la critică și bârfe
29. Nu-i judec pe alții
30. Mă bucur pentru reușitele celor apropiați
31. Sunt mult mai curioasă acum
32. Cred că a venit timpul să urc pe bicicletă
33. Am început să ofer tot mai multe lucruri celor care au nevoie
34. Nu încerc să fiu ideală
35. Mai vreau un copil :)

P.S. Poate nu este o listă super inteligentă, cu mega sfaturi sau convingeri, dar e lista mea, scrisă rapid, așa cum am simțit eu. V-am pupat ;) 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cafeaua din Portugalia

Pește, fructe de mare și alte vietăți comestibile din Portugalia

Deserturi portugheze