O torbă plină de dragoste

De când am ajuns în Portugalia, am aflat și eu ce înseamnă să aștepți un colet din Moldova. Chiar dacă peste hotare găsești practic de toate ce ai nevoie, fie este vorba de produse alimentare sau nealimentare, oricum, acea ”bucățică” de acasă este mereu mai gustoasă și mult așteptată. Este destul să-i spun mamei la telefon că aș mânca niște bomboane, niște roșii marinate sau aș bea un vin moldovenesc, mama imediat notează totul într-un carnețel și pam pam pam....peste ceva timp sunt telefonată să vin după colet. 
Și asta nu e tot. Doritori de a transmite o ”bucățică” din Moldova sunt mulți. Părinții, prietenii, colegii găsesc mereu ceva bun și ingenios pentru coletul călător. 
Mamele, cum este și firesc, de regulă sunt cu mâncarea. Am impresia că sunt convinse că nu mănânc nimic în Portugalia și transmit ”măcar ceva” :) Și se începe: conserve, murături, dulciuri (neapărat bomboane, halva și napolitane) suc, vin etc. Tata, știe că, atât mie, cât și soțului ne place să citim și să preparăm mâncare. Așa că, a decis să ne transmită încă o serie de cărți de bucate. Care de altfel, sunt superbe. Cu rețete originale și cu fotografii apetisante. 
 
 
Și prietenii nu m-au lăsat fără noutăți literare. Cumetrii Andrei și Mariana au decis probabil, că este timpul să mă relaxez cu ceva gustos nu doar pentru stomac, dar și pentru minte. Așa că, voi savura cu drag aceste bunătăți. Ce poate fi mai bun decât o carte, o sticlă cu vin și bomboane. 
Prietena și cumătra Vica știe tare bine ce preferințe am. De fiecare dată este extrem de originală. De această dată m-a îndulcit cu miere și cu un borcan cu cătină. Pur și simplu minunată surpriză. 
Și bunul meu prieten Sergiu a decis să mă surprindă cu un cadou demențial. 
Când am primit această carte, am stat lipită de ea vreo oră. Tot răsfoind, citind rețetele, admirând fotografiile. O carte minunată. Mă bucur să o am în colecție. O voi lectura cu mare drag. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Evident, că lista celor dragi care m-au bucurat cu surprize este destul de mare, de aceea vreau să le mulțumesc din suflet la toți. Am parte de niște emoții de nedescris. Îmi este dor și vă îmbrățișez pe toți cu drag. Să fiți cu toții sănătoși și să ne auzim de bine. 


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cafeaua din Portugalia

Pește, fructe de mare și alte vietăți comestibile din Portugalia

Deserturi portugheze