Târgul de Carte

Tradițional, în luna iulie, în Portimao este inaugurat Târgul de Carte. Nici în acest an nu am putut rata evenimentul.
O varietate atât de mare de cărți. Atât pentru cei mari, cât și pentru cei mici. 
Pentru copii sunt expuse cărți cu povești, jocuri interactive, manuale școlare și cărți cu renumite personaje din desene animate. 



Fiul meu adoră filmul de desen animat ”Hotel Transilvania”. Respectiv a stat minute bune admirând cărțile cu acest titlu.  

Am găsit aici și cărți superbe despre Istoria Portugaliei, Atlasul Lumii, Corpul Uman, Dinozauri etc. 


Adulții îți pot alege atât beletristică, cât și cărți de specialitate, dicționare etc.



O oră de vreme ne-am plimbat prin târg. Am tot răsfoit cărți, am testat diverse jocuri. 



Prețurile la cărți sunt diferite. Unele costă 2-3-5-10 euro, alte titluri ajung să depășească 20-30 de euro. Noi nu am putut pleca cu mâinile goale. Ținând cont că, abia învățăm să scriem și să citim în limba portugheză, am decis să cumpărăm ceva care nu va fi dificil de asimilat, de aceea am cumpărat o carte cu povești și un manual de caligrafie. 
Târgul de Carte va fi deschis până pe 24 august, de la ora 19.00 la 00.00. (Zona Ribeirinha de Portimao). 


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cafeaua din Portugalia

Pește, fructe de mare și alte vietăți comestibile din Portugalia

Deserturi portugheze