Fondurile de ten preferate

Eu ador fondurile de ten. Indiferent, de e vară sau iarnă, eu le utilizez practic zilnic. În câțiva ani am testat o multitudine de fonduri de ten. Unele mi-au plăcut destul de mult, altele dimpotrivă, nu s-au potrivit deloc tipului meu de ten gras. Astăzi vreau să vă propun câteva din fondurile de ten pe care le-am folosit în ultimul timp și care mi-au plăcut.

1. Favoriții mei sunt ”L`Oreal Paris Infallible 24H-Matte” (20 Sand) și ”Revlon Colorstay” (pentru ten gras și combinat, numărul 240). Produsele acestea au o structură mai grasă, dar în același timp nu încarcă tenul. Au o acoperire destul de bună și o textură mată. Rezistă toată ziua. După câteva ore, pe față nu apare un luciu, specific tenului gras. Totodată, ”Revlon Colorstay”, are și factor de protecție solară, SPF 15. Prețul acestor fonduri de ten este în jur de 250 de lei. 
2. Următoarele două produse, pe care la fel le-am testat o perioadă și care mi-au plăcut, sunt: ”Kiko Liquid Skin” și ”L`Oreal Paris Accord Parfait”. Spre deosebire de celelalte fonduri de ten prezentate mai sus, acestea două au o structură mai lichidă și sunt mai ușurele. Nu acoperă în totalitate imprefecțiunile, dar și așa sunt bune pentru tenul gras, pentru că, oferă o bună hidratare. Iar pielea noastră, indiferent de tipul de ten, are nevoie mereu de hidratare. Produsele nu oferă o senzație de mască pe față. Rezistă destul de bine, chiar dacă nu tocmai o zi întreagă. La sfârșitul zilei, în cazul meu, totuși apare luciu pe față. În opinia mea, produsele astea s-ar potrivi pentru perioada caldă a anului. Plus că, la fel au factor de protecție solară de 15 și respectiv 16. Prețul acestor fonduri de ten nu depășește 300 de lei. 
3. Ținând cont de faptul că, acum locuiesc în Portugalia, unde este mult, foarte mult soare. Am decis să cumpăr și fonduri de ten cu factor de protecție solară ceva mai mare. Evident că, în cazul în care merg la plajă nu folosesc fond de ten, ci doar cremă de protecție cu SPF 50. Dar pentru oraș, deja de un an de zile, utilizez ”Rimmel London BB Cream”, cu factor de protecție solară 25, și ”Fresh Look Tinted Day Moisturizer”, cu SPF 30. În general, fondurile de ten care au SPF mai mare de 15, sunt destul de consistente. De aceea, pentru unii, asemenea produse pot părea prea grase și neplăcute pe față. De regulă, eu aplic o cantitate mică de produs, pentru a nu suprasolicita tenul. Asemenea fonduri de ten ajung pentru destul de mult timp. Prețul fondului de ten ”Rimmel London BB Cream” este în jur de 200 de lei, iar a celui de la ”Fresh Look Tinted Day Moisturizer” ajunge la vreo 30-40 de euro. Dar produsul are tocmai 100 ml, spre deosebire de toate celelalte care au câte 30 de ml.
4. Ultimul fond de ten din această listă este ”Clinique Anti-Blemish Solutions”. Are o consistență destul de lichidă, de aceea este mai dificil în aplicare. Cu toate acestea, se absoarbe perfect în piele, acoperă imperfecțiunile, rezistă o zi întreagă și îi oferă un aspect plăcut și natural tenului. Nu oferă protecție solară. Costul lui variază de la 25 la 35 de euro. 

Cam asta a fost pe moment lista. Între timp am ochit încă vreo 2-3 fonduri de ten pe care le-aș testa. 
Dar voi fetelor, vă aplicați fondurile de ten și de care sunteți mulțumite? Aștept comentariile voastre ;)



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cafeaua din Portugalia

Pește, fructe de mare și alte vietăți comestibile din Portugalia

Deserturi portugheze