Ce să mai citesc?

Când am revenit în Portugalia am decis să iau cu mine în valiză nu doar dulciuri, conserve și vin din Moldova, dar și cărți. Cu cât mai multe, cu atât mai bine. Unele cărți le-am cumpărat, altele mi-au fost oferite cu drag de către prieteni.

Iată ce am decis să citesc în următoarele luni:
”Revolta lui Atlas”, de Ayn Rand  - am citit recenziile la această lucrare și m-a intrigat. Soțul deja a citit trilogia și a spus că i-a plăcut cartea. Așa că, urmează să-i găsesc și eu loc pe noptiera mea. 

”În ape adânci”, de Paula Hawkins - Am cumpărat cartea doar pentru că, mi-a plăcut o altă lucrare a autoarei și anume ”Fata din Tren”. Vedem dacă această carte e la fel de bună. 
O zi din șapte”, de Lauren Oliver - M-a intrigat descrierea cărții. Plus la toate, cititorii i-au acordat în mare parte comentarii pozitive.
”Jurnalul Annei Frank”  - De vreo doi ani tot vroiam să citesc renumitul jurnal al Annei Frank și uite că abia acum voi avea ocazia. 


”Bine”, de Igor Guzun - din păcate am cumpărat doar această carte a lui Igor Guzun, care deja a fost citită și recitită. Și a mers ca pâinea caldă. O carte minunată, care m-a impresionat. M-a făcut să râd și să plâng. Data viitoare când ajung la Chișinău, cu mare drag voi cumpăra și celelalte cărți ale autorului. 

”Petrecerea de Halloween”, de Agatha Christie - Îmi plac detectivele! Plus la aceasta, cartea era la reducere. Am prins doi iepuri odată. 

"До встречи с тобой", Джоджо Мойес
"После тебя", Джоджо Мойес - Un roman care a devenit bestseller. De altfel, și filmul a fost extrem de popular. Doar pentru că, încă nu am citit cartea, am tot amânat să privesc pelicula. De Jojo Moyes am aflat în urmă cu câțiva ani, când am citit romanul ”Fata pe care ai lăsat-o în urmă”.  Mi-a plăcut felul ei de a scrie. De aceea, nu am ezitat nici o secundă și am cumpărat aceste două volume, devenite în timp record destul de populare.  
”Te blestem să te îndrăgostești de mine”, de Nicolae Dabija
”O viață mai bună”, de Anna Gavalda”. Cărțile mi-au fost oferite cu drag de către Mariana Jacot. 


”Biserica Albă”, de Ion Druță - mi-a făcut-o cadou Victoria Colesnic. 

Iar cartea”La răsărit de Eden”, de John Steinbeck, am primit-o de la Nata Sarioglo. 
Mulțumesc fetelor că m-ați ajutat să-mi completez biblioteca. 

Voi ce cărți ați mai cumpărat și ce lecturi v-au plăcut?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cafeaua din Portugalia

Pește, fructe de mare și alte vietăți comestibile din Portugalia

Deserturi portugheze