Niciodată nu e târziu să înveți

Sunt o fire curioasă. Îmi place să cunosc lucruri noi, să experimentez, să testez. În 2001, pe când eram încă studentă, am decis să nu pierd timpul degeaba și în paralel să fac și cursuri de secretar-referent. Astfel, în fiecare seară, după orele de la universitate, mergeam și la orele pentru viitorii secretari. Am învățat foarte multe lucruri utile atunci, care îmi sunt de folos și acum.
Pe timpul studenției, am reușit să-mi găsesc și un serviciu. Iar în zilele de sâmbătă și duminică, dacă erau organizate diverse seminare sau traininguri pentru viitorii jurnaliști, aplicam cereri de participare la aceste evenimente. Unii poate cred, că a fost o pierdere de timp, eu însă cred că, am avut doar de câștigat din aceste evenimente. Am aflat lucruri interesante, importante și am cunoscut oameni noi.
Anul trecut am decis să mai fac niște cursuri. De această dată am ales ceva total diferit de ceea cu ce m-am ocupat în ultimii ani. Am făcut cursurile de cosmetician. Întotdeauna mi-a plăcut acest domeniu și până acum a fost doar un hobby. Dar în 2017 am decis să cunosc în profunzime acest domeniu. Am rămas încântată. E adevărat că, este un domeniu destul de vast, complicat, care necesită foarte multe cunoștințe și practică de lucru. Dar acele luni cât am studiat și am practicat, pur și simplu m-au fascinat. Am făcut studiile la ”Belar Studio”, iar profesoară mi-a fost Diana Salamatov.

Ajunsă în Portugalia am început să merg la cursurile de portugheză și am făcut câteva ore practice de șoferie, pentru că, fără mașină e destul de dificil aici. În continuare îmi propun să obțin studii și în Portugalia.

La ce am vrut să ajung prin această postare? Doar la aceea că, indiferent ce vârstă ai, ce ocupație și ce statut, nu este o rușine să înveți. Important să ai dorință, pentru că, recunosc, cu vârsta e tot mai greu și ”Lenea e cucoană mare” :)

Alături de soț, la orele de portugheză

P.S. Apropo, îmi propun să învăț să merg pe bicicletă. Da, da, da, la 35 de ani eu nu știu să conduc acest ”vehicul” :)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cafeaua din Portugalia

Deserturi portugheze

Pește, fructe de mare și alte vietăți comestibile din Portugalia