Nebunie fotbalistică

Practic orice Campionat de Fotbal produce o adevărată nebunie în lume. Oamenii urmăresc cu sufletul la gură meciurile, fac prognoze, pariuri etc. În acest an, asemenea nebunie am simțit-o fiind în Portugalia.
La meciurile cu participarea Portugaliei, în orașul Portimao nu mai vedeai lume pe stradă, sau în transport. Chiar și șoferul microbuzului asculta la radio meciul de fotbal. 



În schimb barurile, cafenelele, restaurantele dotate cu televizoare erau arhipline. Iar cei mai mulți oameni au preferat totuși să meargă în centrul orașului, unde a fost instalat un ecran mare, pentru ca toți doritorii să poată urmări jocurile de la Mondial. 
Am avut ocazia să privesc și eu unul din meciurile jucate de Portugalia. Când i-a avut ca adversari pe iranineni. Fanii Portugaliei au venit echipați corespunzător, cu steaguri, fulare, cu tricouri cu numele lui Cristiano Ronaldo, peruci în culorile steagului Portugaliei și multe altele. 
Nu pot să vă redau ce a fost în momentul când Portugalia a trimis mingea în poarta Iranului. Oamenii țipau, râdeau, aplaudau, plângeau de bucurie. Vuvuzelele te asurzeau, petardele explodau, o nebunie totală. 

Doar că, nu a durat tare mult acest extaz, pentru că, Iranul a reușit să egaleze scorul dintr-un penalty. Iar cea mai mare decepție a fost atunci când, Cristiano Ronaldo a ratat un penalty care i-a fost acordat. Cu scorul egal de 1 la 1, portughezii mulțumiți, dar nu tocmai fericiți au continuat mai departe să-și savureze berea, vinul și cafeaua. 
Meciul de ieri, Portugalia-Uruguay am decis să-l urmărim de acasă. Eu cu fiul țineam pumnii pentru Portugalia, iar soțul pentru Uruguay. 

A fost un joc tensionat. Pe rând ne bucuram pentru golurile marcate. În paralel citeam informații despre cele două echipe participante. 


Rezultatul de 2 la 1 pentru Uruguay m-a întristat, în schimb l-a bucurat pe soțul meu, care în continuare ține pumnii pentru echipa lui favorită. Fiul crede, că în finală ar putea ajunge Anglia, iar eu sper că și Franța va fi printre finaliste. Urmează să vedem, cine va fi cel mai bun în acest Campionat. 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cafeaua din Portugalia

Pește, fructe de mare și alte vietăți comestibile din Portugalia

Deserturi portugheze