Produse de la Janssen Cosmetics

Deja de un an de zile folosesc produsele cosmetice profesionale de la Janssen Cosmetics. Nu le-am testat încă pe toate, pentru că au o varietate destul de mare, peste 250 de produse. Dar din cele pe care le-am utilizat am rămas mulțumită. Janssen Cosmetics este o marcă germană, destul de cunoscută și apreciată în lume.
De produsele acestei companii am aflat la Cursurile de Cosmetician de la ”Belar Studio”. Respectiv la orele practice, lucram cu aceste produse. După terminarea cursului am decis să cumpăr și pentru mine ceva, pentru tipul meu de ten gras. Deja de un an de zile folosesc gel de curățare, loțiune tonică, cremă și mască pentru ten gras și sunt extrem de satisfăcută de rezultat.
La fel am testat din această serie măști și peeling-uri, iar tenul meu a avut doar de câștigat. Totodată, am descoperit un gel hidratant (Aquatense Moisture Gel), care merge perfect nu doar pentru tenul uscat, dar și pentru tenul gras. Și e perfect să-l utilizezi când faci masaj facial. Iar măștile alginate au devenit preferatele mele. Este adevărat că, singură nu-ti poți aplica o mască alginată, este recomandat să mergeți la salon de frumusețe. Dar vă asigur că, senzația este minunată. Spre exemplu, Masca Verde cu Spirulină este pentru toate tipurile de ten. Masca cu Vitamina C este pentru regenerarea tenului. Masca Neagră este pentru tenul gras. Masca cu Aloe este recomandată pentru ten sensibil etc. 

Un alt produs care a fost acceptat de tenul meu este, Masca peeling enzimatic.
Și această mască a fost creată special pentru tratamentul cosmetic în saloanele de frumusețe. Produsul ajută la curățarea în profunzime a tenului. Combinat cu produse ce conțin substanțe active, de exemplu fiolele, va rezulta o mai bună absorbție a acestora și prin urmare le va spori efectul. 
Funcțiile pielii sunt normalizate, calmate sau vitalizate, în funcție de efectul individual al fiecărei fiole. Fiolele sunt pentru ten sensibil, ten gras, ten uscat, ten deshidratat, cu celule stem și cu acid hialuronic și caviar. 

Produsele acestei mărci nu sunt din cele mai ieftine, dar în opinia mea, merită investiția. O parte din aceste produse pot fi utilizate în condiții casnice, altele însă, doar în saloane de frumusețe. 

P.S. Nu uitați, orice produs cosmetic trebuie ales în dependență de tipul de ten, de starea tenului. Cel mai indicat este să mergeți la un cosmetolog pentru o consultație. Totodată, orice ați cumpăra, cremă, loțiune, mască, indiferent de marcă, trebuie testat inițial pe o porțiune mică de piele, pentru a vedea dacă nu vă provoacă alergie. 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cafeaua din Portugalia

Pește, fructe de mare și alte vietăți comestibile din Portugalia

Deserturi portugheze