Vinul de acasă

Probabil mulți din cei plecați peste hotarele Moldovei, deseori duc dorul bunătăților de-acasă. Unii apelează la rude, pentru a primi bunuri prin colete, alții caută prin străinătate magazine ale diasporei. 
sursa foto:digi24.ro
De ceva timp am aflat despre un magazin on-line de vinuri moldovenești. Simion Croitoru, fondatorul MoldovaWines.eu, este stabilit de 20 de ani în Portugalia. Acesta este deseori numit de jurnaliști, ”ambasadorul vinului moldovenesc”. 
sursa foto:facebook.com
Simion și-a propus să aducă vinul de acasă, în peste 40 de țări, pentru că, vinurile moldovenești, spune el, merită să fie descoperite.  
sursa foto:facebook.com
Am citit pe site-ul www.moldovawines.eu, că procesul de alegere și cumpărare a vinului este destul de ușor, iar livrarea promite a fi una rapidă. Așa că mi-am propus să văd în realitate cum stau lucrurile. Am intrat pe site, m-am înregistrat destul de ușor și am citit atent condițiile, detaliile despre plată și livrare. După care am analizat ce produse sunt expuse pentru vânzare. 
Mi-a plăcut, că este prezentat foarte detaliat fiecare vin în parte, ce fel de struguri s-au folosit, anul recoltei, la ce temperatură trebuie consumat, cu ce îl puteți asocia, câte medalii a obținut și multe alte detalii importante. Tot aici găsiți informații și despre companiile vinicole din Moldova. 
sursa foto:moldovawines.eu
Acum, de sărbători am decis să aleg:
CRICOVA CRISECCO, Vin Spumant Brut Alb
KVINT VIORICA, Vin Alb
Și FAUTOR 310 MERLOT&RARĂ NEAGRĂ, Vin Roșu


sursa foto:moldovawines.eu
Am încheiat comanda, am efectuat achitarea, care apropo poate fi făcută fie prin transfer bancar, referință multibanco, carduri de debit și credit, fie prin PayPal. Toate aceste detalii sunt descrise pe site. 
Au trecut fix 2 zile lucrătoare și comanda a ajuns la ușă. Așa că, de sărbători familia noastră va simți și gustul de acasă. 

Dacă doriți și voi de sărbători să aveți pe masă vinuri din Moldova, sau să oferiți cuiva un cadou plăcut, aveți încă timp să faceți comanda pe www.MoldovaWines.eu
Recomand cu încredere serviciul dat și susțin cu drag conaționalii noștri, care își fac corect și cu respect munca. Baftă multă. 
Iar eu vă doresc la toți, sărbători frumoase!

P.S. Dar, rețineți următoarea frază: Consumul excesiv de alcool, dăunează grav sănătății :)  


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cafeaua din Portugalia

Pește, fructe de mare și alte vietăți comestibile din Portugalia

Deserturi portugheze