Testez cosmetice (septembrie)

În luna septembrie am avut ocazia să testez noi produse cosmetice. Este vorba atât de produse de machiaj, cât și de produse de îngrijire a tenului. Iar astăzi vă prezint opinia mea despre tot ce am testat. 
Voi începe cu produsele de la ”CeraVe”. Brand-ul dat a fost fondat în anul 2005. ”Cera”Ve” oferă produse de îngrijire a pielii, mai exact este vorba de formule de curățare, hidratare și protecție solară, atât pentru față, cât și pentru corp. Această marcă a înregistrat cea mai rapidă creștere în SUA. Iar de la intrarea sa în portofoliul ”L'Oreal”, brand-ul a fost lansat în peste 30 de țări. 
Citind diverse recomandări și comentarii pozitive despre această marcă, am decis să merg la farmacie (or. Portimao, Portugalia) și să cumpăr câteva produse. După ce am analizat atent componența, am ales un gel de curățare și o cremă hidratantă. 
 1. ”Foaming Cleanser” (236 ml) - gelul curăță profund și ușor pielea. Este recomandat pentru ten normal și ten gras. Produsul conține ceramide esențiale și acid hialuronic. Astfel, se elimină ușor excesul de sebum, impuritățile și machiajul. Gelul revigorant nu conține parfum, respectiv este potrivit pentru o piele sensibilă. L-am folosit deja o lună de zile și sunt foarte mulțumită de rezultat. După utilizare nu am avut senzații neplăcute, roșeață, alergie, ba dimpotrivă, tenul a devenit mai curat, mai hidratat și mai catifelat. Ceea ce mi-a plăcut cel mai mult la acest produs, faptul că, după spălare acesta nu-ți usucă pielea, așa cum o fac majoritatea produselor de curățare, create în special pentru tenul gras. Cu siguranță îmi voi mai cumpăra acest gel, dar de această dată într-un ambalaj mai mare. 
2. ”Moisturising Lotion” (236 ml) - această loțiune hidratantă este recomandată pentru persoanele cu tenul uscat și foarte uscat. Dar să știți, că produsul este potrivit și pentru tenul gras. Ținând cont, că orice tip de ten are nevoie de hidratare, această loțiune s-a dovedit a fi perfectă pentru mine. Aceasta hidratează bine pielea, fără a perturba bariera de protecție a tenului. Ca și în cazul gelului de curățare, loțiunea nu conține parfum. Acest produs mi-a părut foarte lejer, ce se aplică ușor și nu creează disconfort. Loțiunea nu este grasă sau lipicioasă. Odată aplicat, produsul se îmbibă rapid și perfect în piele. Iar ca rezultat, aveți un ten hidratat și catifelat. Voi mai cumpăra neapărat această loțiune, la fel într-un ambalaj mai mare, pentru a putea aplica produsul pe tot corpul. 
Dintre produsele de machiaj pe care le-am testat în luna septembrie, au fost câteva de la marca ”KIKO Milano”. Este un brand italian de produse cosmetice, machiaj și produse de îngrijire a pielii. 
Din păcate, din câte cunosc, în Republica Moldova nu este deschis nici un magazin al acestui brand, așa că, pentru prima dată, produsele acestei mărci le-am testat aici, în Portugalia. Unele mi-au plăcut mai mult, altele mai puțin. Dar iată ce am testat luna trecută: 
3. ”Unlimited Foundation” (30 ml/ Cool Rose 20) - este un fond de ten cu efect de lungă durată pe parcursul întregii zile. Formula sa conține ingrediente active, precum extract de lavandă, care oferă tenului fermitate, dar și un amestec de uleiuri exotice care contribuie la hidratarea tenului. Produsul se aplică ușor și are o acoperire medie spre mare. Fondul de ten conține protecție solară care ajută tenul să lupte cu razele ultraviolete (SPF-15). Nu este comedogenic și nu conține parfum. Până aici totul bine și frumos, doar că, acest produs nu mi-a plăcut deloc. Cel puțin, tenul meu nu prea l-a acceptat. Și nu este vorba de vreo alergie, sau alt disconfort, pur și simplu, fondul de ten nu rămânea pe suprafața pielii, dar practic intra în pori. Respectiv, în loc să ascundă porii dilatați, fondul de ten îi făcea mai vizibili. Din cauza aceasta, eram nevoită să fac săptămânal o curățare mai profundă a tenului. Acest produs pur și simplu nu-mi lăsa pielea să respire. Tenul era extrem de încărcat. Pentru mine, acest fond de ten s-a dovedit a fi prea gras și nepotrivit. 
4. ”Beyond Limits Fixing Powder” - este o pudră transparentă, cu o textură ușoară, ce fixează bine machiajul. Ambalajul este destul de calitativ, realizat într-o culoare vie, portocaliu aprins. Pudra conține și oglindă, ceea ce este foarte comod. Produsul nu este foarte vizibil pe față, nu creează efect de mască, în schimb tenul rămâne mat, iar machiajul rezistă câteva ore. Mie mi-a plăcut produsul, mai ales că l-am și cumpărat la un preț simbolic. Așa că, îl recomand cu încredere. Dar vreau să vă reamintesc, că este o pudră pentru fixare și nicidecum o pudră ce ascunde imperfecțiunile, cum ar fi roșeața, petele pigmentate sau coșurile. 
5. ”Smart Fusion Lipstick” - este un ruj de buze hidratant. Are o textură cremoasă, ce lasă buzele incredibil de moi pentru o perioadă îndelungată. Produsul se aplică ușor și oferă o acoperire medie. Sinceră să fiu, nu prea am avut mari așteptări de la acest ruj, dar m-a surprins plăcut. Am ales o nuanță de roz pal (nr. 408 Candy Rose). Credeam că va fi o culoare mai intensă, dar s-a dovedit a fi o nuanță atât de lejeră și plăcută, nu foarte stridentă, dar în schimb perfectă pentru un machiaj de zi. Plus la aceasta, rujul cu adevărat este cremos și foarte hidratant. După aplicare nu ai senzație de disconfort. Ambalajul este destul de calitativ și comod. Cu siguranță o să-mi cumpăr și alte câteva nuanțe. 
6. Pe final am decis să vă prezint și un parfum pe care l-am testat luna trecută. Este vorba de apa de parfum ”Scandal”, Jean Paul Gaultier (30 ml). Este un parfum Chypre Floral de damă. Este un parfum relativ nou, lansat în 2017. Iar creatorul este Daphne Bugey. Notele de vârf ale parfumului sunt portocala sângerie și mandarina, notele de mijloc sunt mierea, gardenia, floarea de portocal și piersică, iar notele de bază sunt paciuli, ceara de albine, caramel și lemnul dulce. Este un parfum destul de puternic, potrivit pentru perioada rece a anului (în opinia mea) și perfect pentru evenimentele de seară. Mie însă îmi place atât de mult acest parfum, încât eu îl aplic un pic de tot și pe parcursul zilei. Nu este tocmai unul din cele mai rezistente parfumuri. Dar câteva ore mirosul de caramel, floare de portocal și lemn dulce se va păstra. 
Cam astea au fost produsele cosmetice pe care le-am folosit luna trecută. Sper, că v-au fost de folos recomandările și opiniile mele. 


P.S. Nu uitați, că unele produse cosmetice pot provoca alergii. Așa că, folosiți cu atenție orice produs cosmetic nou. 


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cafeaua din Portugalia

Pește, fructe de mare și alte vietăți comestibile din Portugalia

Deserturi portugheze