Testez cosmetice (august)

Vara s-a terminat, iar în această ultimă lună estivală am mai testat câteva produse cosmetice. Unele le-am încercat pentru prima dată, altele le-am cumpărat a doua oară, pentru că, au devenit între timp favorite. Iată lista de astăzi:
1. Mască intensivă pentru păr ”Summer Repair”, Gliss, Schwarzkopf - Acest produs îl cumpăr repetat. Pentru prima dată l-am testat vara trecută și mi-a plăcut. Această mască intensivă oferă părului o bună hidratare și în același timp, protejează firele de păr de razele ultraviolete. Părul devine mai catifelat după spălare și ușor de pieptănat. Totodată, produsul oferă nu doar hidratare, dar și nutriție, prevenind în acest fel decolorarea părului și căderea acestuia. Masca are un miros plăcut, iar după aplicare părul rămâne curat și neted. Plus la toate, produsul are un preț simbolic. 
2. Șampon Gzel Royal Berries, Natura Siberica - Și acest produs pentru îngrijirea părului a devenit unul din preferatele mele. În ultimii doi ani am testat diverse șamponuri, dar am remarcat că, cel mai des revin anume la acest produs. A devenit un favorit. Șamponul oferă o hidratare intensivă, o restaurare profundă a părului și o nutriție completă. Firele de păr devin mai puternice, mai strălucitoare și mai catifelate. Iar mirosul de afine al acestui șampon este pur și simplu minunat. Nu cred că degrabă voi trece la alt produs. Deocamdată nu m-am săturat de acest șampon. 
3. Ojă Nail Lacquer, de la Kiko - Cei de la Kiko au o varietate destul de mare de lacuri de unghii și destul de calitative. Eu mi-am ales câteva culori mai aprinse și am rămas foarte mulțumită atât de nuanțe, cât și de rezistența ojei. Lacul de unghii are o textură de gel, ce oferă un luciu de durată. Totodată oja conține substanțe ce întăresc și protejează unghia. Neapărat o să-mi mai cumpăr alte câteva nuanțe. 
4. Lip Scrub Coconut Kiss, PS... Primark - Pentru prima dată am testat un exfoliant pentru buze. Mi-a plăcut efectul și aroma acestuia. Datorită particulelor exfoliante, scrub-ul netezește și catifelează buzele, pentru a putea aplica ulterior produsul de îngrijire sau rujul de buze. Parcă nimic deosebit, dar foarte eficient. 
5. Soothing Eye Patches, PS... Primark - de la aceste patch-uri am avut ceva mai mari așteptări, dar m-au decepționat. Mi-a părut destul de bună achiziția, ținând cont că am cumpărat mai multe unități într-un singur ambalaj, plus la aceasta, componentele produsului s-au arătat a fi destul de bune, produse în Coreea. Doar că, materialul din care sunt confecționate aceste patch-uri, nu este deloc unul potrivit. Acestea sunt atât de aspre, neplăcute și chiar deranjante. Nu am putut să le țin pe ochi mai mult de 2 minute. Chiar dacă la compoziția produsului nu am obiecții, respectiv nu am avut iritații, sau alte senzații neplăcute, totuși materialul din care sunt confecționate, ar trebui schimbat, în opinia mea. Pentru că, este imposibil să porți aceste patch-uri 10-20 de minute, recomandate de producător. 
Cam aceasta a fost lista de produse cosmetice pe care le-am încercat în luna august. Între timp, suntem deja în luna septembrie, iar eu continui să testez și alte produse, despre care vă voi relata data viitoare, într-o nouă postare pe blog. Pe curând. 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cafeaua din Portugalia

Pește, fructe de mare și alte vietăți comestibile din Portugalia

Deserturi portugheze