Testez cosmetice (iulie)

A trecut rapid și luna iulie. Iar eu am reușit să testez noi produse cosmetice și vă prezint mai jos o scurtă descriere a acestora. 
De ziua mea de naștere am primit în dar un set de cosmetică de la compania ”Simple”, pentru îngrijirea tenului.
Nu am citit și nu am văzut prea multă informație despre acest brand și cosmetica pe care o produc, respectiv nu știam la ce să mă aștept. Înainte de a începe testarea acestor produse, totuși m-am documentat un pic, să am idee până la urmă ce voi aplica pe tenul meu. Am aflat că, ”Simple” este un brand al corporației ”Unilever” (aceasta fiind una din cele mai importante companii de bunuri de larg consum din lume, care realizează și vinde în jur de 400 de mărci în peste 190 de țări). ”Simple” are o varietate destul de mare de produse pentru îngrijirea tenului, în special pentru curățire și hidratare. Eu am testat 3 produse ale acestei mărci. 
”Kind To Skin Micellar Cleansing Water” - această apă micelară curăță bine tenul de machiaj și în același timp oferă o bună hidratare. Produsul conține diverse extracte de plante și nu conține parfum sau produse chimice agresive pentru ten. Unicul lucru deranjant la această apă micelară este mirosul. Probabil această combinație de extracte de plante, creează un miros mai specific și mai puțin plăcut la aplicare. 
”Water Boost Hydrating Gel Cream” - chiar dacă această cremă pentru față este destinată pentru ten uscat, deshidratat, să știți că se potrivește și pentru tenul gras, pentru că, oferă o bună hidratare, nu încarcă pielea, textura de gel este perfectă și plus la toate produsul nu este comedogenic. Crema la fel ca și apa micelară conține extract de plante, dar din compoziție lispesc parfumul, coloranții, produsele chimice agresive. 
 
”Kind To Skin Protecting Light Moisturiser” - această cremă pentru față la fel s-a dovedit a fi potrivită pentru tenul meu, plus la aceasta m-a bucurat faptul că are factor de protecție solară (SPF 15). Textura produsului este destul de ușoară, crema se aplică lejer, tenul nu strălucește după aplicare. După folosire, nu am observat iritații, inflamări, sau alte schimbări ale tenului. 
În general consider că, producția de la ”Simple” este destul de bună. La un preț simbolic, aveți parte de produse suficient de calitative. Nu am rămas dezamăgită de acest brand. 
O altă serie de cosmetice testate în luna iulie au fost de la ”Nivea”. Anul împrejur, dar mai ales vara, nu ies din casă fără protecție solară. Deja al doilea an consecutiv aleg produsele de la ”Nivea”. 
Această marcă oferă o varietate largă de produse pentru protecție solară: loțiuni, creme, spray-uri, uleiuri etc. Eu am ales două produse cu cel mai mare factor de protecție solară (SPF 50). Acestea sunt destinate de regulă copiilor, dar eu le folosesc în special pentru a proteja fața de razele utraviolete. Plus la toate, cremele hidratează bine pielea și sunt rezistente la apă. 
Pentru corp am ales o loțiune cu un factor de protecție solară ceva mai mic (SPF 30). Produsul oferă o protecție împotriva razelor UVA și UVB, și stimulează procesul natural de bronzare al pielii. Loțiunea se potrivește pentru toate tipurile de piele și la fel oferă o bună hidratare. După plajă, prefer să aplic o loțiune ce conține aloe vera ”Nivea After Sun Moisture”. Produsul are o formulă calmantă ce se absoarbe rapid și hidratează intensiv pielea timp de 24 de ore. Foarte plăcută senzație după aplicare. 
Și ultimul produs din lista de astăzi este masca pentru față ”Daily Harvest Squeeze Clean Up Mask”, de la ”Mustus”. Această marcă coreeană inspirată de superalimente a reușit să transforme cocktail-urile de fructe proaspete în măști 100% naturale. ”Mustus” oferă o gamă de măști comspuse din ingrediente proaspete și naturale care restaurează echilibrul natural al pielii. Eu mi-am ales o mască pe bază de extract de conopidă, ceapă, cartof, pară și ridiche. Ingredientele folosite îmbunătățesc textura pielii, îi oferă echilibru, elimină impuritățile. Masca se aplică pe ten curat și uscat. Se lasă să acționeze 10-20 de minute, după care se îndepărtează. Acest produs mi-a lăsat pielea curată, catifelată și netedă. Nu am avut iritații, sau senzații neplăcute după aplicare. Neapărat voi încerca și alte câteva măști din această serie. 
Cam acestea au fost produsele testate în luna iulie. Cu alte noutăți cosmetice, de această dată ale lunii august voi reveni peste ceva timp. Până atunci vă aștept aici, pe blog, cu alte articole interesante. Pe curând. 


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cafeaua din Portugalia

Pește, fructe de mare și alte vietăți comestibile din Portugalia

Deserturi portugheze