Măști ”la bucată”

Astăzi am decis să scriu o postare despre măștile de față. În ultimul timp a apărut o multitudine de măști ”la bucată”, care au devenit în scurt timp destul de populare. În depedență de tipul de ten, de problemele, necesitățile tenului, puteți alege produsul dorit. Sunt comode la folosit și nu costă mult. De această dată am decis să testez câteva măști, de la producători diferiți. Măștile le-am cumpărat la Chișinău.

Primele măști pe care le-am testat și de care am rămas plăcut surprinsă le-am procurat din supermarketul ”Velmart”, la un preț destul de simbolic. Producătorul este compania Fitocosmetic din Federația Rusă. Am ales trei tipuri de măști: anti-stress, express-regenerare și hidratare. În cazul dat, este vorba de măști confecționate din bumbac și îmbibate cu produs, pe care le aplicați destul de ușor pe față. 
Pe ambalaj este indicat clar cum trebuie corect aplicată masca, ce ingrediente conține, cine este producătorul etc. Măștile au avut un miros plăcut, nu mi-au creat disconfort și după aplicare, tenul arăta destul de bine, fără urme de iritație. 
Următoarele trei măști, de la ”DIZAO” le-am cumpărat din același magazin, dar în cazul lor nu am rămas atât de satisfăcută. 

Doar o mască din cele trei a fost perfectă. Este vorba de produsul împotriva ridurilor, cu extract de aloe. Tenul arăta destul de bine după aplicare. Celelalte două măști, nu prea au fost acceptate de tenul meu. În cazul măștii Oil Control, mi-a părut destul de obositoare etapa de aplicare. În total fiind 3 pași de urmat. Plus la aceasta, una din măști mi-a creat o senzație de supraîncălzire a feței. Tocmai de aceea nu am lăsat masca să-și facă efectul și mi-am spălat fața, pentru că senzația nu era una plăcută și îmi era frică să nu fie vreo reacție alergică la unul din componentele produsului. Ultima mască din această serie (pentru hidratare) mi-a plăcut. Senzația a fost plăcută. Unicul lucru care mi-a părut în exces a fost crema folosită la final. Prea mult produs și consistența a fost nu tocmai potrivită pentru tenul gras. 

Alte două măști le-am cumpărat de la ”Cosmetic Shop”. Acestea sunt produse de compania ”Esfolio” din Coreea. Una din măști și anume cea cu extract de melc mi-a plăcut foarte mult. Textură ușoară, iar pielea rămâne catifelată după aplicare. 


În schimb cea de-a doua mască nu am putut testa. Produsul este pe bază de extract de ghimbir. Dar din cauza mirosului nu am suportat masca cele 20 de minute.  
Alte două măști le-am cumpărat de la ”Organic Shop”. Până acum toate produsele cumpărate de la ei mi-au plăcut foarte mult. Dar în cazul acestor două măști nu am cuvinte de laudă, din păcate. 




Compania ce le produce este ”Stimul-Color Cosmetic” din Federația Rusă. Produsele cumpărate de mine, au fost de tipul mască-peliculă și sunt recomandate pentru ten gras. Însă atunci când le-am deschis, acestea aveau un miros nu tocmai plăcut și consistența deloc potrivită pentru ten. Erau pur și simplu imposibil de aplicat. Măștile s-au transformat în niște cocoloașe. Respectiv au mers direct la gunoi. Produsul nu era expirat, cel puțin potrivit termenului de valabilitate de pe ambalaj. 




Ultimele măști testate din această listă și care mi-au plăcut cel mai mult, au fost cele de la ”Garnier”. Miros plăcut, componență potrivită pentru tenul meu, fără urme de iritare sau disconfort. Măștile infuzate fie cu ceai verde, ceai negru, cărbune, acid hialuronic, etc. mi-au hidratat perfect tenul, mi-au lăsat o piele mată și porii închiși. Acest tip de măști le voi mai utiliza cu siguranță. 

Evident că, asemenea măști nu vă vor oferi un rezultat ca după procedurile făcute în cabinet cosmetologic, dar, când este nevoie urgent de un refresh pentru ten sau de calmare a pielii iritate, asemenea produse pot fi de mare ajutor. 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cafeaua din Portugalia

Pește, fructe de mare și alte vietăți comestibile din Portugalia

Deserturi portugheze