Produsele cosmetice din geanta mea

În geanta mea poți găsi practic orice. Am un obicei de a purta lucruri necesare și uneori mai puțin necesare cu mine. Un loc aparte îl au și produsele cosmetice. Iată câteva din cele pe care obișnuiesc să le iau cu mine, oriunde aș merge. 
Apa termală de la ”Avene” am cumpărat-o vara aceasta. Recipientul mai mare îl utilizez acasă, iar sticluța mai mică o port cu mine în geantă. Chiar și pe timp de iarnă folosesc această apă termală, pentru a hidrata pielea pe timpul zilei, a catifela și a calma tenul. Acest produs îmi oferă o senzație plăcută de prospețime. 
Produsele de la ”Nivea” le folosesc deja de mulți ani. Am testat și geluri de duș, șampoane, creme. Unele mi-au plăcut, altele nu mi s-au potrivit. Acum în geantă port două miniaturi: o cremă pentru mâini, pentru o hidratare maximă (aceasta este perfectă acum în perioada rece a anului) și un deodorant antiperspirant (este mic și încape cu ușurință chiar și într-o geantă de mici dimensiuni). Acesta are un miros plăcut și nu lasă pete pe haine. 
Pe timp de iarnă, nelipsit din geanta mea este și balsamul de buze, care oferă o bună hidratare, previne uscarea buzelor, care sunt afectate de frig și vântul rece. Eu am câteva balsamuri, iar unul din preferatele mele este cel de la ”Sephora”. Este mic, compact, ușor de utilizat și are chiar un pic de nuanță.  
În ceea ce privește produsele de machiaj, pe primul loc este pudra. Ținând cont că am tenul gras, pudra mă ajută să matifiez pielea, să scap de luciul de pe față și să acoper imperfecțiunile. Până acum am folosit câteva pudre compacte, ultima fiind de la Sephora, de care eram extrem de mulțumită. Dar cum sunt o fire curioasă, am decis să testez și alte produse. Și uite că, am cumpărat pudra ”Silk Edition” de la ”Bourjois Paris”. Un produs minunat zic eu. În primul rând am rămas mulțumită de faptul că, pudra are o oglindă, care se mai și rotește, dar și un burete delicat ce facilitează aplicarea. Produsul este fin și matifiază bine tenul. 
Dintre produsele pentru machiajul ochilor, am mereu cu mine un rimel. De această dată este o mini mascara ”Hypnose” de la ”Lancome”. Este un produs calitativ, cu aplicator ce repatizează omogen textura și oferă un volum maxim genelor. Culoarea este destul de intensă. 
Un alt produs pe care îl prefer este creionul de ochi (01 Black Fever) ”Longlasting” de la ”Essence”. Acesta este retractabil, are o textură ușor cremoasă care permite o aplicare fără mare efort. Are o rezistență de lungă durată și nu necesită ascuțire. 
În ceea ce privește sprâncenele, obișnuiesc să le aranjez acasă și am în acest sens câteva produse pe care le folosesc și de care sunt mulțumită. Dar în geantă port un creion pentru sprâncene, în mare parte pentru periuța acestuia. Este vorba de creionul ”Brow Pencil” de la ”Primark”, pe care l-am cumpărat cu doar 1.50 euro, dar care este foarte calitativ. Se aplică ușor și are o perie foarte comodă pentru aranjarea sprâncenelor. 
Și evident, nelipsite din geanta mea sunt rujurile. Acum nu mă despart de gloss-ul ”Shine Shine Shine Lipgloss” de la ”Essence”. Acesta este perfect pe timp de zi. Oferă o bună hidratare și un luciu fresh. Produsul se aplică ușor. Și chiar dacă gloss-ul este destul de lichid, ambalajul este calitativ, astfel că, produsul nu se revarsă din recipient. 
Un alt ruj preferat de câțiva ani este ”Velvet Matte Lipstick” (02) de la ”Golden Rose”. Acesta are o culoare frumoasă și chiar dacă este mat, nu usucă deloc buzele, rezistă mult timp și are un preț simbolic.  
Astea sunt produsele cosmetice pe care le port cu mine în geantă. Dar voi, ce bun aveți în poșetă?


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cafeaua din Portugalia

Pește, fructe de mare și alte vietăți comestibile din Portugalia

Deserturi portugheze