Am testat produsele Catrice și Essence

Astăzi am decis să scriu despre câteva produse de machiaj de la  Essence și Catrice. Demult îmi doream să le testez, pentru că am citit destul de multe recomandări și comentarii pozitive în adresa acestor brand-uri. 
Pentru început am ales de la Catrice fond de ten, un luciu de buze și anticearcăn. Iar de la Essence am cumpărat luciu de buze, creion de ochi, creion de buze și ojă. Evident, primele pe care le-am testat au fost cele două fonduri de ten: Catrice All Matt și Catrice HD Liquid Coverage. Chiar dacă sunt de aceeași marcă, sunt ultrarezistente și matifiază tenul, totuși unele diferențe există. Mie personal mi-a plăcut mai mult Catrice All Matt (nuanța 020) decât Catrice HD Liquid Coverage (nuanța 030), care este mult mai promovat și adorat. În primul rând aplicarea acestui fond de ten mi-a părut mai comodă. Sticluța de 30 de ml are o pompă care dozează destul de bine produsul. Important să nu forțați, altfel va ieși prea mult fond de ten. În al doilea rând, are o textură ușor cremoasă, dar nu încarcă prea tare tenul și nici nu este apos. Datorită acestui fapt, produsul se aplică ușor pe față și are o acoperire medie. Și nu în ultimul rând, este destul de rezistent, iar odată aplicat, produsul nu-și schimbă culoarea. 
Nu pot să spun că fondul de ten de la Catrice HD Liquid Coverage m-a dezamăgit. Dar aveam alte așteptări de la el. Metoda de aplicare a produsului (cu pipeta), nu este totuși preferata mea. Mai ales când ești grăbită, ai toate șansele să lași urme de fond de ten fie pe haine, fie prin toată casa. Plus la aceasta, consistența este mai apoasă, dar produsul odată aplicat este dificil să-l repartizezi pe toată suprafața. Trebuie să fii mai operativă cu acest fond de ten. De altfel, ai impresia că se usucă imediat pe locul unde a fost pus. Din această cauză, prima dată când l-am fixat, aveam un fel de ”insule” pe față, undeva se vedea produsul, undeva nu. În același timp, acest fond de ten are proprietatea de a-și schimba un pic nunanța. Cel puțin așa a fost la mine. Iar dacă pe față aveți anumite zone mai uscate, acest fond de ten nu le va acoperi, dar dimpotrivă o să le facă mai vizibile. 
Printre avantajele acestui produs pot enumera următoarele: ultrarezistent, acoperă bine imperfecțiunile (pori dilatați, puncte negre, pete pigmentate) și are un preț destul de modest. Dar să știți că, în cazul în care aveți ten gras sau combinat, nici unul din aceste fonduri de ten nu vă vor oferi o piele mată pe tot parcursul zilei. Peste câteva ore de la aplicare, pe față va apărea un luciu, de aceea ar fi bine să purtați în geantă șervețele sau o pudră. 
Dacă în cazul celor două fonduri de ten am găsit și neajunsuri, uite că la produsul anticearcăn de la Catrice nu am deloc obiecții. Acesta are o textură perfectă. Se aplică ușor. Este rezistent, inclusiv la apă. Acoperă destul de bine imperfecțiunile și cearcănele. Nu usucă pielea. Recomand cu încredere. 
Următorul în listă este luciul de buze Catrice Volumizing Lip Booster. Un gloss care are efect de răcire și un ușor efect de furnicare datorită mentol-ului din conținut, pentru un volum maxim. Evident aceasta nu înseamnă că imediat o să aveți buze voluminoase ca la Angelina Jolie, în schimb veți avea o senzație plăcută pe buze odată ce veți aplica acest luciu. Se fixează ușor și are nuanțe destul de calme. Unicul dezavantaj care l-am observat, luciul se prelinge din sticluță, de aceea, dacă purtați produsul în geantă, ați putea avea o surpriză neplăcută. În schimb astfel de probleme cu luciul de buze de la Essence nu veți avea. Și acest lucru am testat ;) 
Acest brand propune o gamă destul de variată de gloss, cu nuanțe diferite. Sticluțele sunt comode, aplicatorul e perfect și mirosul produsului extrem de plăcut. Gloss-ul hidratează bine buzele și este perfect pentru un machiaj de zi. 
O altă descoperire de la Essence au fost creioanele de buze și de ochi. Acestea s-au dovedit a fi foarte calitative, rezistente și la un preț avantajos. 

Și ultima din lista de astăzi de produse este oja de la Essence. Din start o să vă zic că, aceasta nu este una de lungă durată. Peste o zi sau două veți fi nevoită să vă refaceți manichiura. În schimb există o varietate atât de mare de culori, se aplică ușor și iarăși, prețul este foarte mic. 
Acestea au fost produsele pe care le-am testat și le recomand, chiar dacă la unele am găsit neajunsuri (care în mare parte sunt o chestie subiectivă). 
Voi ce produse de la Essence și Catrice ați testat? Ce v-a plăcut? 



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cafeaua din Portugalia

Pește, fructe de mare și alte vietăți comestibile din Portugalia

Deserturi portugheze