Ador și Mi-e dor

Mi-e dor de părinți, care sunt la mii de kilometri distanță.
Ador să ascult cum cântă păsărele.
Mi-e dor să fiu din nou elevă, iar mama să mă trezească încet la școală și să-mi pregătească cel mai bun terci din lume. 
Ador să privesc minute în șir la stele.
Mi-e dor să mă urc în pom și să mănânc cireșe.
Ador să mă plimb prin ploaie.
Mi-e dor de diminețile de la țară, când bunica îmi aducea la mic dejun mămăligă cu brânză și tocană.
Ador să privesc marea.
Mi-e dor de nebunia și lipsa de griji din copilărie.
Ador înghețata, în special cea de fistic.
Mi-e dor de prietenii și colegii pe care îi știu de ani buni.
Ador când orarul de lucru coincide și împreună cu familia reușim să luăm cina. 
Mi-e dor de momentul când eram copil și seara adormeam în patul părinților, iar tata mă lua încet în brațe și cu grijă să nu mă trezească, mă ducea în camera mea. 
Ador să vorbesc cu bunicii pe Viber. Îi simt atât de aproape, chiar dacă sunt atât de departe. 
Mi-e dor de tortul ”Napoleon” făcut de mama. Mai bun nu am mâncat încă nicăieri.
Ador diminețile de duminică.
Mi-e dor să vorbesc ore în șir cu tata la diferite teme.
Ador când dimineața fiul meu mă îmbrățișează, îmi dă un pupic și îmi spune ”te iubesc prințesa mea”.
Mi-e dor de anii de studenție.
Ador când soțul îmi face surprize.
Mi-e dor să dansez o horă.
Ador să-mi beau liniștit cafeaua de dimineață.
Mi-e dor .... pur și simplu uneori mi-e dor.
Ador când ninge și mi-e dor de zăpadă. 


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cafeaua din Portugalia

Pește, fructe de mare și alte vietăți comestibile din Portugalia

Deserturi portugheze