Produse cosmetice nepotrivite

Din păcate nu toate produsele cosmetice pe care le testez sunt potrivite pentru fața sau corpul meu. Chiar dacă le aleg corect, în dependență de tipul de piele, unele din ele pur și simplu nu au nici un efect. Astăzi vă prezint câteva din astfel de produse cosmetice, pe care nu le-am înțeles și pe care nu le voi mai cumpăra cu siguranță.
Primul din această listă este un șampon. Am căutat un produs pentru păr gras, dar în același timp un șampon care previne apariția de mătreață. La farmacie mi-a fost recomandat șamponul de la ”HC+”, țara de origine Italia. Acest produs este conceput pentru a reechilibra și a trata defectele cauzate de mătreață uscată sau grasă. Conține gel de aloe vera și probiotice. Am testat acest șampon vreo lună, dar nu am văzut nici un efect. 
Senzația după spălarea părului era foarte ciudată. Părul parcă rămânea nesplat. Iar în ziua următoare, simțeam necesitatea să-mi spăl din nou părul. Din păcate, pentru mine acest șampon a fost nepotrivit. 
Un alt produs pe care l-am testat câteva luni, în speranța că voi vedea ceva efect de la el a fost renumita loțiune tonică de la ”Clinique”
Loțiunea este recomandată pentru ten gras. Aceasta îndepărtează stratul de celule moarte de la suprafața tenului, mărește capacitatea și viteza de regenerare celulară a pielii. Oferă un aspect mat și sănătos, ajută la controlarea problemelor tenului gras. Eu am folosit această loțiune tonică exact așa cum se recomandă, după o curățare perfectă cu gelul pentru ten gras. Spre deosebire de gel și cremă din această serie de la ”Clinique”, care mi-au plăcut foarte mult, această loțiune tonică mi-a părut că nu are efect asupra tenului meu. Pielea a devenit prea uscată și iritată. Atunci am decis să nu mai folosesc produsul. 
Următorul din lista mea este gelul de curățare pentru ten gras și sensibil de la ”La Roche-Posay”. Ca și în cazul loțiunii tonice de la ”Clinique”, gelul de la ”La Roche-Posay”, mi-a părut că usucă prea tare tenul. 
După spălare aveam impresia că nu-mi pot mișca mușchii faciali, atât de rigidă era pielea. Senzația aceasta nu mi-a plăcut deloc.  După câteva luni de testare, am renunțat la acest produs. 
Și emulsia împotriva coșurilor și punctelor negre de la ”Avene” m-a dezamăgit. Chiar dacă în cazul altor produse testate de la ”Avene” am văzut rezultate, în cazul emulsiei acest lucru nu s-a produs. 
Printre beneficiile enumerate în prospect erau indicate: reducerea și eliminarea punctelor negre, efect calmant și anti-iritant, reglarea hiperproducției de sebum. În cazul meu a fost tocmai invers. Tenul s-a iritat, a apărut roșeața și comedoanele închise. Atunci am zis, gata cu testarea, voi căuta altceva. 
Un alt produs pe care l-am încercat a fost crema pentru ochi Magic Marocco, de la compania ”Bielita” din Bielorusia. 
Crema promite să diminueze cearcănele și ridurile. Iar componentele active din acest produs au misiunea de a ascunde oboseala din jurul ochilor. Din păcate nu am văzut nici un rezultat după utilizarea acestui produs. În același timp, odată aplicată această cremă în jurul ochilor, mi-a creat o senzație de ușoară usturime. Unicul avantaj al acestui produs a fost prețul mic. 
Ultimul din această listă este gelul pentru extragerea punctelor negre de la ”Avon”
Acesta se aplică pe zona cu puncte negre, iar după ce produsul se usucă complet, poți începe îndepărtarea lui. Uite faza asta pentru mine a fost foarte neplăcută. Gelul se lipește atât de tare de piele, că abia de-l poți scoate de pe față. La mine fără lacrimi nu a trecut procedura. Înțeleg că acesta și este principiul de a putea extrage punctele negre de pe față, dar mie mi-a părut prea dureroasă această metodă. A doua oară nu am mai încercat acest gel.  
Cam astea au fost produsele cosmetice nepotrivite pentru mine. Voi ați rămas dezamăgiți de anumite produse pe care le-ați folosit?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cafeaua din Portugalia

Pește, fructe de mare și alte vietăți comestibile din Portugalia

Deserturi portugheze