Filme de suflet

Chiar dacă filmele de comedie sunt preferatele mele, uneori am dorință să văd și niște filme de suflet, drame, care să-ți răscolească emoțiile și chiar să te facă să plângi. Astăzi vă propun o asemenea listă de filme.
1. ”Honig im Kopf” (în traducere din germană ar fi ”miere în cap”) - Acest film m-a făcut și să râd din suflet, și să plâng. Este istoria unui bătrânel ce suferă de boala Alzheimer. Familia decide să-l interneze într-un azil. Înainte de aceasta, însă bunicul împreună cu nepoata sa, pleacă într-o adevărată aventură.

2. ”Gifted” - Această peliculă am inclus-o demult în listă pentru a fi privită. În sfârșit am găsit timp  și am urmărit filmul dintr-o răsuflare. Istoria fetiței Mary, ce are un talent aparte m-a emoționat. Am rămas plăcut surprinsă, cât de bine a intrat în rol micuța artistă și cu cât suflet a jucat. Filmul te ține în suspans până la final. Iar diferite acțiuni și replici te fac pe loc să plângi. 


3. ”Dieses bescheuerte Herz” - aceasta este denumirea originală a filmului. Eu am privit pelicula tradusă în rusă, iar denumirea este ”Это чертово сердце”.  Și în cazul dat personajul principal este un copil, doar că, de această dată este vorba de un băiat (David) care e nevoit să se afle practic tot timpul acasă din cauza bolii de care suferă. Într-o zi însă, viața lui se schimbă, când Lenny, un tip ce nu lucrează nicăieri, iar serile le dedică doar petrecerilor, își face apariția în casa lui David.
4. Un film ceva mai diferit, dar care la fel nu te lasă fără emoții, este ”Goodbye Christoper Robin”. Pelicula prezintă viața autorului A.A. Milne, care a creat renumitele povești cu ”Winnie the Pooh”, fiind inspirate de fiul său. Inițial, toată familia pare fericită și implicată în promovarea cărților, devenite populare în toată lumea. Cu timpul însă, lucrurile încep să se schimbe. 
5. ”Hotel Rwanda” - redă istoria unui manager de hotel din Rwanda, care în 1994, în timpul unor tulburări ce au cuprins teritoriul, adăpostește peste o mie de refugiați încercând să-i salveze. Filmul te ține în suspans, te face să plângi și să te revolți pe evenimentele de atunci. O peliculă emoționantă, dură și puternică. Recomand cu încredere spre vizionare. 

Astea au fost filmele selectate. Spor la privit ;)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cafeaua din Portugalia

Pește, fructe de mare și alte vietăți comestibile din Portugalia

Deserturi portugheze