Cum am scăpat de varicelă


În această perioadă nu prea am găsit timp pentru a face postări pe blog și asta deoarece, la sfârșitul lunii august copilul a făcut varicelă. Ulterior, în septembrie a prins o viroză și a stat câteva zile cu febră și gât roșu. Evident, în aceste momente te dedici în totalitate copilului și restul treburilor rămân pe planul secund.
Cum am depistat varicela?
Într-o seară, pe corpul copilului am observat câteva pete roșii. Mi-au părut suspecte, pentru că nu arătau ca iritații de la căldură sau alergie. A doua zi, au apărut și mai multe. Deja semănau la vezicule (bășicuțe pline cu lichid). Atunci mi-am dat seama că băiatul a făcut varicelă.
Cum s-a manifestat varicela?
Timp de două zile copilul a avut febră 38.5. În tot acest timp i-am făcut băiatului duș, de câteva ori pe zi. I-am administrat antipiretic și i-am dat să bea cât mai multe lichide. În ceea ce privește mâncarea, l-am lăsat să mănânce atât cat are poftă. Chiar dacă era vorba doar de o tartină și compot. Veziculele le-am prelucrat cu o loțiune de la Bioderma.

Ce a fost mai greu?
Primele două nopți au fost mai dificile. Copilul făcea febră, ulterior transpira și din cauza aceasta avea prurit. Ulterior, situația s-a normalizat. Bubițele au dispărut definitiv peste vreo 2-3 săptămâni. După acest timp, am mers la medic pentru consultație și certificatul necesar pentru grădiniță.
Acum sunt extrem de fericită, că am trecut cu bine peste această boală contagioasă. Aveți grijă de voi și de copilașii voștri. Sănătate ;)

P.S. În urmă cu câțiva ani, fiind încă în Moldova, eram în căutarea vaccinului împotriva varicelei, dar instituțiile medicale private nu-l aveau în acel moment :(

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cafeaua din Portugalia

Pește, fructe de mare și alte vietăți comestibile din Portugalia

Deserturi portugheze