Scruburile preferate

Eu ador scruburile. Poate unii nu sunt adepții acestui produs cosmetic, dar eu sunt o mare fană. Exfolierea tenului și a corpului este necesară pentru întreținerea frumuseții pielii. Întotdeauna la alegerea unui scrub, trebuie să țineți cont ce tip de piele aveți: normală, uscată sau grasă. Pentru că, un produs de exfoliere destinat spre exemplu pentru piele grasă, dar folosit pe tip de piele sensibilă, sau uscată, va face mai mult rău decât bine. Evident, că sunt și produse cu componente care se potrivesc oricărui tip de piele. Important este să citiți atent recomandările de pe ambalaj.
Eu am pielea grasă. Iar procedura de exfoliere o fac de două ori pe săptămână. În ultimul timp am testat mai multe scruburi. Însă, la moment iată care sunt produsele pe care le prefer. Pentru ten folosesc scrubul de la compania "Чистая Линия" (l-am cumpărat la Chișinău) și gelul exfoliant de la ”L' Oreal Paris” (cumpărat deja în Portugalia, dar sunt convinsă că se găsește și în Moldova).
În ceea ce privește primul produs, acesta are particule abrazive ceva mai mari (din sâmburi de caise), care exfoliaza destul de bine celulele moarte și oferă un efect catifelat și luminos tenului. În cazul gelului exfoliant de la ”L' Oreal Paris”, particulele sunt mai fine (la fel din sâmburi de caise), dar efectul e la fel bun. De aceea, este recomandat pentru toate tipurile de ten. Și ceea ce este la fel de important, prețul acestor produse este destul de accesibil. 
Pe lângă scruburile mecanice, eu folosesc și produse chimice de exfoliere. Recunosc că, de ele am aflat mai detaliat la cursurile de cosmetician pe care le-am făcut. În mare parte este vorba de peeling-uri. Aceste produse acționează mai profund și au la bază formule ce conțin acizi. Doar o parte din asemenea peeling-uri pot fi utilizate în condiții casnice. Restul procedurilor se fac doar în condiții de salon, după o consultație la cosmetolog.
Eu am testat peeling-ul enzimatic de la ”Janssen Cosmetics” și am rămas extrem de mulțumită de rezultat. Acesta este un produs profesional, utilizat de cosmetologi, pe care nu-l veți găsi de vânzare în supermarket, ci doar la oficiul reprezentanților acestei companii germane în Moldova. Prețul nu este mic, dar își merită pe deplin banii. 
În ceea ce privește scruburile pentru corp, deocamdată, fără îndoială, cele mai bune și plăcute pentru mine sunt cele de la ”Organic Shop”



Se aplică perfect, particulele abrazive masează destul de bine corpul, lăsând pielea netedă, iar mirosul este incredibil. Toate cele trei scruburi pe care le-am testat (cafea, miere și mango) mi-au plăcut. Apropo, produsele de exfoliere au fost cumpărate tot la Chișinău, iar prețul era destul de accesibil. 
În curând voi încerca și alte scruburi, atât pentru corp, cât și pentru ten, ținând cont de faptul că pe acestea practic le-am terminat. 

P.S. Nu uitați, că orice produs cosmetic procurat, trebuie pentru început testat pe o porțiune mică de piele, pentru a vedea dacă nu sunteți alergic la componentele acestuia.  

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cafeaua din Portugalia

Pește, fructe de mare și alte vietăți comestibile din Portugalia

Deserturi portugheze