Testez cosmetice (noiembrie)

În luna noimbrie am continuat testarea diferitor produse cosmetice. Doar, că de această dată nu am încercat nimic nou din produse de machiaj, doar produse pentru îngrijirea feței, corpului și părului. Haideți să vă descriu repejor tot ce am testat și ce v-aș recomanda. 
Primul produs din această listă este exfoliantul pentru față ”St. Ives Gentle Smoothing” . Acesta este realizat din pulbere de ovăz și miere. Scrub-ul curăță profund, dar în același timp delicat tenul. Oferă o strălucire naturală, lăsând pielea moale și netedă. Exfoliantul nu are un miros strident. Se aplică ușor, iar după spălare nu ai senzația de piele uscată, sau dimpotrivă încărcată cu acest produs de curățare. Particulele fine, exfoliază perfect pielea, nu o traumatizează și nici nu o irită. Mi-a plăcut acest scrub. Cu plăcere voi reveni la el. 
Următoarele două scrub-uri pe care le-am testat sunt destinate pentru exfolierea corpului.
În cazul primului scrub ”Primark PS Exfoliate&Cleanse Watermelon Body Scrub”, aș avea de spus doar, că în opinia mea, nu este nici pe departe un exfoliant. Particulele sunt prea mici, textura prea cremoasă și nici mirosul de pepene verde nu salvează acest scrub. În urma folosirii acestui exfoliant, nu am văzut nici un rezultat. Nu recomand. 
Cu totul altă poveste este exfoliantul ”Organic Shop Organic Raspberry&Sugar Body Scrub”. De mulți ani prefer această marcă și am testat practic toate exfoliantele lor. Niciodată nu m-am dezamăgit. De această dată am luat un scrub ce conține zahăr natural și extract organic de zmeură. Potrivit producătorilor, zmeura hrănește pielea cu nutrienți, îmbunătățindu-i aspectul și structura, în timp ce zahărul natural o reface. Particulele acestui scrub curăță profund pielea, o masează și înlătură delicat celulele moarte. Pielea este catifelată după folosire. Iar o particularitate plăcută a acestui produs este bineînțeles mirosul incredibil de zmeură. Mmmmm....
Un alt produs de care am rămas extrem de mulțumită este ”H&S Smooth and Silky Conditioner”. Acest balsam de păr este pur și simplu minunat. După spălare părul rămâne curat, moale și ușor de pieptănat. Balsamul nu îngrașă părul, nu provoacă iritații și plus la această luptă bine cu mătreața. Are un miros foarte plăcut. Următorul balsam pentru păr pe care îl voi cumpăra, va fi la fel de această marcă. 
Din trusa mea de produse cosmetice este de nelipsit și crema pentru mâini. În fiecare geantă pot avea câte o cremă. Fiind în perioada mai rece a anului, aleg creme mai nutritive, mai hidratante, care protejează bine pielea de vânt și timpul rece. În luna noiembrie m-am aprovizionat cu un întreg arsenal de creme, pentru toată iarna. Printre preferatele mele rămân a fi cremele de la "Бархатные ручки". Acestea se aplică ușor, se îmbibă rapid în piele, au un miros plăcut și oferă protecția dorită inclusiv în perioada rece a anului. Îmi place, că acum sunt propuse și formate mai mici ale acestor creme, respectiv încap cu ușurință în orice geantă. 
Tototdată, luna trecută am procurat câteva produse de la ”Oriflame”. Am ales două creme pentru mâini, o cremă pentru picioare și un ser. 
Crema de mâini ”Frosted Berry Cake” - este un super produs, ce reține elementele hidratante în piele. Se absoarbe repede, lasă pielea mâinilor netedă, suplă, delicat de parfumată cu o aromă de fructe. Este o cremă perfectă pentru timp de iarnă. De aceea, anume acest produs se află acum pe noptiera mea. 
Mai puțin încântată am rămas de o altă cremă de mâini ”Spiced Citrus”. Din păcate, produsul nu se îmbibă foarte bine, rămâne ceva timp lipicios pe mâini. Și nici mirosul nu prea mi-a plăcut. Chiar dacă crema conține arome de mandarină, floare de portocal și scorțișoară, în cazul meu ceva nu a mers. Nu mă simțeam confortabil cu această cremă pe mâini. 
În schimb la polul opus se află crema pentru picioare ”Feet Up Nourishing Pumpkin Seed Oil”. Mirosul acestei creme m-a cucerit. Plus la aceasta, produsul este destul de consistent. Este nevoie doar de un pic de cremă, pentru a răsfăța picioarele obosite. Produsul calmează și protejează pielea picioarelor. Crema e infuzată cu ulei din semințe de dovleac, bogată în nutrienți și conține doi agenți intens hidratanți: glicerina și ureea. Astfel, pielea aspră și uscată devine catifelată, iar tălpile rămân netede și minunat parfumate cu aroma caldă și reconfortantă de dovleac. 
Și ultimul produs testat, de care la fel am rămas mulțumită este ”Optimals Age Revive Anti-Ageing Serum”. Este un ser de față împotriva îmbătrânirii, pentru asigurarea unei îngrijiri adecvate și calitative a pielii după 30 de ani. Formula unică a serului are la bază acid hialuronic, ulei de semințe de in, extracte de coacăză roșie, mure, mesteacăn alb suedez. Ingredientele date netezesc epiderma, sporesc elasticitatea acesteia, uniformizează nuanța tenului. Evident, că după aplicare nu trebuie să vă așteptați la dispariția în totalitate a ridurilor, sau la alte schimbări majore, dar la sigur pielea va deveni mai tonifiată, mai moale și mai proaspătă. Totodată veți avea un ten bine hidratat și odihnit. Textura de gel este extrem de plăcută. Produsul se aplică ușor, nu lasă urme lipicioase, are o bună absorbție și are un miros plăcut. Serul nu mi-a afectat negativ tenul, nu am avut senzații neplăcute la aplicare, sau iritații după utilizare. 
Acestea au fost noile produse cosmetice testate în luna noiembrie. Dacă ați încercat și voi ceva din lista de mai sus, aștept să-mi scrieți ce v-a plăcut și ce v-a dezamăgit din produsele testate. 
Pe data viitoare ;) 

P. S. Nu uitați, că înainte de utilizare, orice produs cosmetic trebuie testat pe o porțiune mică de piele, pentru a evita eventuale alergii.  


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cafeaua din Portugalia

Pește, fructe de mare și alte vietăți comestibile din Portugalia

Deserturi portugheze