Start la sărbători

În orașul Portimao (Portugalia) a fost dat start sărbătorilor de iarnă. Autoritățile locale au creat în centrul orașului o atmosferă de poveste și de magie. 
În acest an, spațiul pentru distracție, iluminarea de sărbătoare, animația, au fost organizate mult mai frumos și mai interesant. Zilnic, în pavilionul special amenajat în centrul orașului se adună zeci de oameni. Unii vin pentru spectacole și de-ale gurii, alții pentru patinaj și iarmaroc practic în aer liber. 
 
 
 
 
 
 
 
Pomul de Crăciun și iluminarea stradală din acest an au fost diferite și deosebite. Chiar dacă afară sunt +16 grade Celsius, iar copacii și iarba sunt verzi, frumusețea din jur îți reamintește să ești în cea mai așteptată și magică lună din an. 
 
 
 
  
 
 
 
 
Un loc aparte, ce atrage atât localnici, cât și turiști, este spațiul unde au fost amenajate mai multe figuri, reprezentând nașterea Domnului. 
 
Iar cea mai mare bucurie la sigur o au copiii. Special pentru ei a fost amenajat un adevărat orășel, unde trăiește Pai Natal (traducere: Moș Crăciun). 
Curioasă fiind, am mers să văd casa lui Moș Crăciun. Nu departe de locuința moșului am zărit parcată sania lui. 
Am avut noroc să-l găsim pe bătrânul cu barbă albă acasă. Am schimbat cu el câteva vorbe, iar el ne-a spus să nu uităm să-i scriem o scrisoare, unde să indicăm ce cadouri așteptăm de Crăciun. 
 Băiatul meu nu a stat mult pe gânduri, a mers într-un spațiu amenajat special pentru diverse activități și i-a scris scrisoare moșului. 
Totul a fost atât de bine organizat, încât pe loc am găsit și o cutie poștală (în forma unei ciuperci drăguțe), să fim convinși, că scrisoarea ajunge rapid și sigur la Moș Crăciun. 
Concertul l-am ascultat, pe patine am mers, bunătăți am păpat, expoziția și bradul am văzut, cu Moș Crăciun am vorbit, scrisoare i-am scris. Acum sărbătorile pot să vină, pentru că și pomul de Crăciun deja l-am instalat. 
 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cafeaua din Portugalia

Pește, fructe de mare și alte vietăți comestibile din Portugalia

Deserturi portugheze